Львівводоканал офіційно повідомив, що термін 1 березня не є кінцевою датою для повірки лічильників води, реагуючи на масові звернення стурбованих містян. Про це йдеться у офіційному зверненні підприємства.
"Якщо ваш лічильник потребує повірки, важливо розпочати процес, але якщо не встигаєте зробити це до 1 березня – жодних штрафів не буде", – наголошують у компанії.
За словами представників Львівводоканалу, всі подані заявки будуть опрацьовані протягом найближчих місяців відповідно до технічних можливостей лабораторій. Підприємство вже працює над розширенням можливостей сервісних центрів для пришвидшення процесу.
Для зручності споживачів запроваджено кілька способів подання заявки на повірку: через електронну пошту, Viber, Telegram-бот та кол-центр. Через значний наплив звернень час очікування на телефонній лінії може сягати 20 хвилин.
Мешканці можуть перевірити дату останньої повірки свого лічильника у щомісячному рахунку за воду. Нагадуємо, що повірку необхідно проводити кожні 4 роки.
"Це не наше бажання – це вимога законодавства. Якщо лічильник не буде повірений, споживачі ризикують отримати некоректні нарахування", – пояснюють у Львівводоканалі.
Для додаткової інформації мешканці можуть звертатися до свого контролера, контактний номер якого вказаний у рахунку за воду.
Як подати заявку на повірку?
Email:
- Галицький район: [email protected]
- Франківський район: [email protected]
- Личаківський район: [email protected]
- Сихівський район: [email protected]
- Залізничний район: [email protected]
- Шевченківський район: [email protected]
- Позаміські споживачі: [email protected]
Viber: https://chats.viber.com/vodokanal_lviv_bot
Telegram: https://t.me/vodokanal_lviv_bot
Кол-центр: 0 (800) 30-15-51 (безкоштовно), (067) 310-09-49, (032) 240-01-00. У зв’язку з перевантаженням ліній середній час очікування може складати ≈ 20 хв
