Протягом січня працівники комунальних підприємств Львова у кожному будинку розміщують дошки оголошень, на яких вивішують інформацію про графіки миття сходових кліток, терміни подавання показів поквартирних приладів обліку, інформацію про споживання енергоресурсів.
Тепер кожен мешканець може ознайомитись і проконтролювати прибирання свого під’їзду. Відповідно до договорів, які ЛКП уклали з мешканцями, вологе прибирання сходової клітки повинно проводитись в середньому два рази на місяць, залежно від будинку. Конкретні дні визначає ЛКП, – повідомили у прес-службі Львівської міської ради.Якщо у будинку не вивішено графіки миття сходових кліток, мешканці можуть телефонувати на «гарячу лінію» міського голови. Коли ж прибирання не проводиться у зазначені дні, львів’яни можуть вимагати перерахунку «квартирної» оплати, склавши акт-претензію.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ