Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львів'яни отримують інформацію в соцмережах та на новинних сайтах і практично не дивляться місцеве ТВ

Згідно з результатами опитування Соціологічної групи «Рейтинг», основними джерелами отримання інформації про події в Україні для львів’ян є соціальні мережі, новинні інтернет-сайти.

Згідно з результатами опитування Соціологічної групи «Рейтинг», основними джерелами отримання інформації про події в Україні для львів’ян є соціальні мережі (63%), новинні інтернет-сайти (57%) та телебачення (46%). З груп і каналів у месенджерах отримують новини 17%, від родичів та знайомих – 16%, з радіо – 13%, з преси – 6%. Інтернет ресурси (соцмережі та сайти) як джерела інформації частіше використовують молодші опитані, телебачення – старші.

1/1

39% респондентів зазначили, що дивляться телебачення кожного дня. Попри це чверть опитаних взагалі не дивиться ТБ. 1-2 рази на тиждень, або є рідше переглядають телепрограми 36% опитаних, дещо частіше – 12%. Найбільше тих, хто часто дивиться телебачення серед найстаршої вікової групи та жінок.

Телеканал «1+1» – лідер серед частоти переглядів серед львів’ян у загальнодержавному сегменті телебачення (41%). Телеканали СТБ, ICTV, «Україна» за останній місяць дивилися близько третини опитаних, «Новий канал» – чверть, «24-й канал», «Інтер», «5-й канал», «Прямий», «Україна-24» – кожен п’ятий-сьомий опитаний. «UA: Перший», «Espresso TV» – по 12%, телеканал «Наш» – 7%.

Місцеві телеканали переглядають значно рідше. 32% тих, хто взагалі дивиться телебачення, не переглядають місцеві телеканали. Кожен п’ятий-шостий львів’янин дивиться такі канали як «Правда ТУТ: Львів», «UA: Львів», «NTA», «Західний».

1/2

Серед програм телебачення львів’яни частіше дивляться новини (48%). Фільми на телебаченні дивляться 39%, документально-пізнавальні програми – 34%, серіали – 27%, розважальні передачі – 24%, політичні ток-шоу – 20%, мультфільми та програми розслідування – по 11%, програми на соціально-економічну тематику – 8%.

Майже 80% опитаних львів’ян щодня користуються Інтернетом. Лише 11% – не використовують його взагалі (переважно найстарше населення). Лідером серед соціальних мереж є Facebook (61%). Відвідують Youtube – 53%, Instagram – 35%, Tik-Tok – 10%. Якщо Youtube та Facebook мають доволі велику аудиторію серед представників старшого покоління (близько 40%), то Instagram та TikTok – серед наймолодших.

1/1

Серед месенджерів найпоширенішим є Viber (користуються – 67%). Facebook месенджер використовують 58%, Telegram – 39%, WhatsApp – 21%, Skype – 15%.

1/1

Аудиторія: мешканці Львова  від 18 років і старші. Вибірка репрезентативна за віком, статтю. 
Вибіркова сукупність: 1200 респондентів. Особисте формалізоване інтерв’ю (face-to-face). Помилка репрезентативності дослідження: не більше 2,8%. Терміни проведення: 1-11 жовтня 2021 р.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ