1 та 2 жовтня на території Парку культури імені Богдана Хмельницького у Львові триватиме Ярмарок органічної та натуральної продукції. Про це сьогодні, 29 вересня, під час прес-конференції на тему: «Проведення у Львові V Ярмарку органічної та натуральної продукції», яка відбулася у Львівському прес-клубі, повідомила президент ЛМГО «Екотерра» Наталія Чоловська.
Майже 30 виробників органічної та натуральної продукції запропонують відвідувачам сертифіковані органічні овочі, яйця, мед, крупи, соки, молоко, сир, ковбасні вироби та регіональну продукцію: сири, соки, гриби, чаї, напої та інші натуральні продукти.
За словами Наталії Чоловської, це вже буде п’ятий ярмарок органічної продукції.
- У Львівській області працюють 16 виробників, які вже мають відповідні сертифікати. Більшість з них сертифіковані українською сертифікаційною компанією «Органік стандарт», інші мають сертифікати Євросоюзу, - розповідає вона.
Наталія Чоловська також пояснила, чому цього року змінюють локацію ярмарку.
- Нас стає все більше, на попередньому місці ми вже не вміщаємося, тому цього року будемо в парку культури та відпочинку, - каже вона.
Для відвідувачів організатори передбачили дегустації продукції та різноманітні майстер-класи.
- Ми залучили майстра яворівської іграшки Семена Тлустого, який буде показувати, як розписувати ці дерев’яні іграшки. Також діти навчатимуться розписувати іграшки з соленого тіста, з полімерної глини, - обіцяє президент ЛМГО «Екотерра».
А для виробників проведуть семінар з маркетингу в органічному виробництві.
У цьому ярмарку візьме участь і громадська спілка «Карпатський смак». Вона створена три роки тому і об’єднує 17 виробників продукції кількох областей Карпатського регіону.
За словами виконавчого директор громадської спілки «Карпатський смак» Олександра Масловського, їхній проект фінансує Державний секретаріат Швейцарії з економічних питань (SECO) та впроваджує Дослідний інститут органічного сільського господарства (FIBL).
- Наші виробники – маленькі фермерські господарства. У них дуже якісний продукт, але якщо вони не мають якісної яскравої обгортки, то у них немає шансів потрапити на прилавки супермаркетів, - говорить він.
Львівський прес-клуб