Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Львову створюватимуть нову брендову політику

Через 4-5 тижнів міжнародні експерти спільно із львівськими спеціалістами будуть розробляти брендову політику міста. Про це сьогодні, 16 листопада, повідомив координатор Німецько-Українського проекту “Підтримка української влади та приймаючих міст до УЄФА Євро 2012 ТМ” Матіас Брандт.

На думку міжнародних експертів, Львів розвивається у правильному напрямку, а Євро-2012 лише пришвидшив процес розвитку. За словами Матіаса Бранта, необхідно створити підготовчий центр туризму до Євро-2012. У цьому тренінговому центрі повинні навчати людей, які обслуговуватимуть туристичну сферу. Для цього приїде фахівець із Болгарії.

«Буде створено ряд робочих груп, будуть проводитися опитування, навчання. Будемо визначати групи потенційних туристів, чим привабити туристів», - розповіла начальник управління туризму Львівської міської ради Оксана Сидор.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ