Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Людмила Калабуха “Книга “Коли говорити “ТАК” допоможе подолати негатив в житті та соцмережах”

Людмила Калабуха
 

  • Як подолати власні обмеження, зневіру, вигорання та підняти самооцінку;
  • Як працювати з критикою, претензією, негативом в бізнесі, житті та соцмережах;
  • Як створити успішний бізнес в Україні без підтримки, грошей і зв’язків?

Такі 3 причини прочитати нову книгу "Коли говорити "ТАК": як повірити в себе та реагувати на негатив" виділила сама авторка - Людмила Калабуха.

І спеціально для Гал-інфо Людмила Калабуха - Краща Бізнес-Блогерка України 2019, почесна амбасадорка WED ООН в Україні з розвитку жіночого підприємництва та авторка бестселера "Почніть говорити "НІ (увійшла в ТОП-10 кращих книг України 2017) розказала, як визначити та нейтралізувати хамство. Тема книги актуальна завжди, а, особливо, в наш час. 

І щоб читачі Гал-інфо мали результат ще до того, як прочитають нову книгу, яка б’є рекорди продажів та вже номінована на 22 Всеукраїнський Рейтинг “Книжка Року”, Людмила Калабуха розказала, що робити, якщо ми опинилися в товаристві хама, та як реагувати на негатив в житті та соцмережах.

- Як визначити, що таке негатив?

Дуже просто: 

    якщо відчуваєте у будь-якому спілкуванні дискомфорт, 

    коли ваші кордони нахабно порушують, 

    з вами чинять несправедливо, 

    вас критикують, ображають та демотивують, 

    дають непрохані поради, 

    знецінюють вашу працю та ваші досягнення, 

    ви почуваєтеся ображеними та використаними, 

то ви однозначно потрапили в зону дії негатива, зневаги та хамства.

І не треба себе переконувати, що ви самі себе накрутили.  

Вам боляче. Неприємно. Ніяково.

Ви несете негатив в сім’ю, зриваєтеся на близьких. 

І негатив, жертвою якого ви стали, зростає наче снігова куля, і отруює все навколо. 

Настав час покласти цьому край.

Людмила Калабуха

Як це зробити?

1. Проаналізувати - із яким видом критики ви зустрілися? 

Несправедлива критика.

Її причини – щось комусь здалося або вас зірвали зло. Попросіть людину навести факти, що стали причиною подібних висновків. Якщо фактів нема, то діалог продовжувати не варто і звертати увагу на критику також.

Справедлива критика: звинувачення засновані на фактах (час, місце, учасники події, що викликала негатив). Найкраща реакція – визнання, вибачення і чітке окреслення шляхів виходу з ситуації, що склалася. Вибачатися не соромно. Навпаки, люди, які вміють визнати, що були неправі та вибачитися, викликають повагу та довіру.  

Як визначити, від кого сприймати критику, а від кого ні?

Ніколи не слухайте порад та зауважень від людей, які для вас не є авторитетами в професії та в житі, які не живуть так, як ви мрієте жити і не поділяють ваші цінності. 

Особливо, від так званих тролів чи хейтерів в соцмережах. Не дозволяйте випадковим людям псувати вам життя, бізнес та настрій. 

Кращий спосіб їхньої нейтралізації – ігнорування. Навіть блокувати їх не варто. Викреслити, обнулити, їх не існує у вашій реальності. Тоді їм не цікаво буде вас тролити і вони знайдуть собі іншу, більш вразливу жертву, щоб підживитися її енергією. 

Що робити, якщо ви такі потрапили в епіцентр конфлікту?

Вийти з кімнати, покинути неприємне товариство, уникнути спілкування з токсичною людиною. Не варто нікого вчити хорошим манерам. Якщо хаму не вистарчає виховання, то це його проблема, а не ваша. Він ніколи не визнає, що був неправий, а тільки досягне своєї цілі – виведе вас з рівноваги.

До того ж, у хама значно більше досвіду в сварках та конфліктах. Він поводить так себе завжди, це його лайфстайл, а ви – епізодично (хочу в це вірити).  

Якщо це неможливо і вам доводиться з ним спілкуватися, чітко окресліть, що подібний тон та манера спілкування у вашій присутності неприпустима і ви не ведете діалог в такому ключі.

А якщо так поводиться клієнт, що робити тоді?

Як бізнес-тренерку та підприємицю з 26-річним досвідом, мене часто запитують, чи варто все-все терпіти від клієнтів і як це зробити, щоб не отримати емоційного вигорання та розчарування в професії?

Так от, відповідаю, істина про “вічно правого клієнта” глибоко сумнівна. І ні від кого не можна терпіти зневаги та хамського ставлення, хто і які б гроші вам не платив. Це руйнує вашу особистість. Кому потрібний цей бізнес та ці гроші, якщо ви не будете поважати себе. 

Тому описані мною в книзі “Коли говорити “ТАК” методи протидії негативу та підвищення самооцінки однаково добре працюють як з клієнтами, так і з родичами, друзями чи просто випадковими людьми.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ