Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Масова розсилка SMS для бізнесу — легкий спосіб комунікації

E-mail маркетинг та розсилка повідомлень на Viber поступово витіснили ще один простий та доступний спосіб спілкування з клієнтами, а саме — розсилку SMS. Такий метод комунікації можна використовувати самостійно чи комбінувати з Viber розсилкою, щоби підвищити ефективність подачі інформації для клієнтів. 

Переваги масової розсилки SMS для бізнесу

Найперше, на чому варто наголосити — високий рівень відкривання повідомлень. Оскільки споживачі все більше переходять на прості мобільні пристрої для виконання поточних задач, маркетологам варто скористатися цим трендом.

За даними Gartner рівень відкриття та відповідей на SMS-повідомлення складає 98% та 45% відповідно. При цьому для електронної пошти ці показники складають усього 20% та 6%.

Окрім цього, масова розсилка SMS для бізнесу має й інші переваги:

  • Швидке доставлення — повідомлення доходять за кілька секунд, що актуально для термінових акцій чи сервісних сповіщень.

  • Велике охоплення — мобільні телефони без доступу до інтернету є у більшості людей, зокрема у тих хто не користується месенджерами.

  • Фінансова вигода — SMS-розсилка дешевша за інші маркетингові канали, особливо, якщо врахувати її ефективність і конверсію (до 45%).

  • Простота використання — щоби створити розсилку, не потрібні особливі навички, процес займає декілька хвилин. Зробити це ще простіше, якщо скористатися особистим кабінетом SMS Club.

  • Персоналізація — під час налаштування розсилки можна сегментувати аудиторію та надсилати персоналізовані повідомлення, що підвищує лояльність клієнтів.

Яким чином налаштувати персоналізацію в масовій SMS-розсилці?

Щоби розсилка повідомлень була ефективнішою, важливо правильно налаштувати персоналізацію. Для цього можна залучити такі аспекти:  

  • Використання даних клієнта. В сучасних платформах для SMS-розсилок можна інтегрувати базу даних клієнтів, де є інформація про ім’я, історію покупок, вподобання. Використовуючи ці дані, в повідомленні можна звернутися до клієнта на ім’я: «Анно, знижка 20% на твою улюблену каву вже чекає!». Такі повідомлення створюють відчуття індивідуального підходу.

  • Сегментація аудиторії. Персоналізувати аудиторію найпростіше за основними критеріями – вік, стать, геолокація, інтереси, поведінка (наприклад, частота покупок). 

  • Тригерні повідомлення. Можливо налаштувати SMS на автоматичну відправку залежно від дій клієнта. Наприклад, після покупки: «Дякуємо за замовлення, Олександре! Ваш товар буде доставлено завтра до 14:00» "Дякуємо за замовлення, Олександре! Таким же чином можна налаштувати вітальні повідомлення до народження

  • Адаптація контенту. Персоналізація дає змогу змінювати зміст SMS залежно від вподобань. Якщо клієнт часто купує спортивний одяг, можна анонсувати нову колекцію спортивного одягу. 

  • Час і геолокація. Це дуже важливий аспект персоналізації - надсилання SMS в оптимальний час. Також можлива геолокаційна персоналізація, в котрій вказується на відкриття нового магазину.

Що дає персоналізація: 

  • Вища залученість. Персоналізовані SMS мають вищий відсоток відповідей і конверсій (до 50% більше, ніж стандартні).  

  • Підвищення лояльності клієнтів — користувачі цінують індивідуальний підхід, що зміцнює їхню довіру до бренду.  

  • Зменшення відмов — клієнти будуть рідше відписуватися від релевантних повідомлень.

  • Ефективність витрат: точкове таргетування зменшує кількість порожніх SMS, економлячи бюджет.

В особистому кабінеті SMS Club ви легко та швидко налаштуєте масову SMS-розсилку, зможете запланувати надсилання повідомлень в необхідний час. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ