Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Міське управління економіки готує нові локальні схеми розміщення об’єктів зовнішньої реклами

Міське управління економіки готує нові локальні схеми розміщення об’єктів зовнішньої реклами — повідомили «Гал-info» в управлінні економіки Львівської міської ради. Одразу ж після затвердження на виконкомі міськради, ця схема буде введена у «Правила розміщення зовнішньої реклами у Львові».
Нагадаємо, міський голова Львова неодноразово заявляв, що кількість біг-бордів у Львові має бути зменшено.
У Львові є приблизно 2 800 зовнішніх носії реклами, з них 150 встановлені самовільно, близько 500 – минули терміни оренди, є 650 звернень на розміщення нових. На засіданні виконкому Львівської міськради сьогодні, 2 червня, прийнято рішення з 5 червня призупинити видачу дозволів до затвердження концепції розміщення носіїв зовнішньої реклами у місті. Таку концепцію має напрацювати головний художник міста до 10 червня.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ