Міське управління економіки готує нові локальні схеми розміщення обєктів зовнішньої реклами
Слухай онлайн
Економіка

Міське управління економіки готує нові локальні схеми розміщення об’єктів зовнішньої реклами

Міське управління економіки готує нові локальні схеми розміщення об’єктів зовнішньої реклами — повідомили «Гал-info» в управлінні економіки Львівської міської ради. Одразу ж після затвердження на виконкомі міськради, ця схема буде введена у «Правила розміщення зовнішньої реклами у Львові».
Нагадаємо, міський голова Львова неодноразово заявляв, що кількість біг-бордів у Львові має бути зменшено.
У Львові є приблизно 2 800 зовнішніх носії реклами, з них 150 встановлені самовільно, близько 500 – минули терміни оренди, є 650 звернень на розміщення нових. На засіданні виконкому Львівської міськради сьогодні, 2 червня, прийнято рішення з 5 червня призупинити видачу дозволів до затвердження концепції розміщення носіїв зовнішньої реклами у місті. Таку концепцію має напрацювати головний художник міста до 10 червня.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...