Учора, 20 липня, за номером „гарячої лінії” міського голови звернулося 24 особи.
Під час нещодавньої негоди для мешканців багатьох львівських будинків актуальною стала проблема невідремонтованих дахів. Про це повідомили в прес-службі Львівської міськради.
Так, в будинку на вул. І.Франка, 145 покрівля протікає протягом 7 років. Така ж проблема турбує мешканців будинку на вул. Карманського,6, Дністерській, 1, Хвильового, 31. Працівники „гарячої лінії”, зателефонувавши у відповідні ЛКП, з’ясували, на які саме періоди заплановані ремонтні роботи покрівель і триматимуть ці питання на контролі до повного їх вирішення.
Звернення щодо витоків води на вул. Лисиницькій, 5, Ю.Липи, 14 диспетчери передали у ЛМКП „Львівводоканал”.
Кілька звернень-прохань стосувались ліквідації стихійної торгівлі. Зокрема, на вул. Сянській, Шпитальній, ринку секонд-хенду на вул. Миколайчука. Диспетчери одразу зателефонували у відповідні райадміністрації міста. З’ясувавши, що дозволів на торгівлю і справді немає, пообіцяли вжити оперативних і результативних заходів щодо їх ліквідації.
Багато питань були консультативного характеру: куди можна поскаржитись на водія маршрутного таксі; якими є пільги в оплаті комунальних послуг для дітей війни; як добитись встановлення лічильника на електроенергію, якщо БУ-2 відмовляється це робити. Після дзвінка диспетчерів у БУ-2, пообіцяли встановити лічильник до початку опалювального сезону.
Нагадаємо, з 19 червня цього року у Львівській міській раді, за ініціативи Андрія Садового, розпочав свою роботу телефон „гарячої лінії”. Мета цієї служби, полягає у тому, щоб відслідковувати аварійні і проблемні ситуації у місті, моніторити їх, а, відтак, інформувати міського голову про наболілі та актуальні проблеми мешканців.