Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Міському голові у телефонній розмові поскаржилися 24 львів’яни

Учора, 20 липня, за номером „гарячої лінії” міського голови звернулося 24 особи.
Під час нещодавньої негоди для мешканців багатьох львівських будинків актуальною стала проблема невідремонтованих дахів. Про це повідомили в прес-службі Львівської міськради.

Так, в будинку на вул. І.Франка, 145 покрівля протікає протягом 7 років. Така ж проблема турбує мешканців будинку на вул. Карманського,6, Дністерській, 1, Хвильового, 31. Працівники „гарячої лінії”, зателефонувавши у відповідні ЛКП, з’ясували, на які саме періоди заплановані ремонтні роботи покрівель і триматимуть ці питання на контролі до повного їх вирішення.
Звернення щодо витоків води на вул. Лисиницькій, 5, Ю.Липи, 14 диспетчери передали у ЛМКП „Львівводоканал”.
Кілька звернень-прохань стосувались ліквідації стихійної торгівлі. Зокрема, на вул. Сянській, Шпитальній, ринку секонд-хенду на вул. Миколайчука. Диспетчери одразу зателефонували у відповідні райадміністрації міста. З’ясувавши, що дозволів на торгівлю і справді немає, пообіцяли вжити оперативних і результативних заходів щодо їх ліквідації.
Багато питань були консультативного характеру: куди можна поскаржитись на водія маршрутного таксі; якими є пільги в оплаті комунальних послуг для дітей війни; як добитись встановлення лічильника на електроенергію, якщо БУ-2 відмовляється це робити. Після дзвінка диспетчерів у БУ-2, пообіцяли встановити лічильник до початку опалювального сезону.
Нагадаємо, з 19 червня цього року у Львівській міській раді, за ініціативи Андрія Садового, розпочав свою роботу телефон „гарячої лінії”. Мета цієї служби, полягає у тому, щоб відслідковувати аварійні і проблемні ситуації у місті, моніторити їх, а, відтак, інформувати міського голову про наболілі та актуальні проблеми мешканців.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ