Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Міжнародний аеропорт «Львів» обслужив близько 600 тис.пасажирів

Міжнародний аеропорт «Львів» обслужив близько 600 тис.пасажирів Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицькогоза підсумками 2012 року збільшив пасажиропотік на 94 % порівняно з 2011 роком та обслуживв загальній кількості 576 тис. пасажирів, повідомили у відділ маркетингу аеропорту.

З аеропорту було здійснено10.816 рейсів, з них 6921- міжнародні, що перевищив показник попереднього року на 35%відсотків. Кількість відправленого вантажу та поштистановить 110,2 тонн, що на 45%більше ніжв минулому році.

В грудні 2012 року пасажиропотік Міжнародного аеропорту «Львів» імені Данила Галицькогостановив 40,4 тис. пасажирів. Кількість відправлених та прийнятих рейсів: 773

2012 рік став для аеропорту точкою відліку нового розвитку та здійснення ефективної операційної діяльності. Відкриття сучасного аеровокзалу та реконструкція аеродрому, оновлена інфраструктура, відкриття низкирейсів новихавіакомпаній, покращення сервісу для авіаперевізників та пасажирів – головні здобутки року, що минув.

Чемпіонат ЄВРО 2012 став чудовим показником готовності аеропорту обслуговувати максимальну кількість пасажирів та приймати в 6 разів більше повітряних суден різних типів ( в тому числі класу «Д») в порівнянні зі звичайним режимом.За дні трьох матчів аеропорт обслужив близько 40.000 пасажирів.

В 2012 році аеропорт, підтримуючи ініціативу Міністерства інфраструктури України, провів ряд переговорів із лоу-кост перевізниками, результатом яких став початок регулярних рейсів авіакомпаній ВіззЕйр Україна, ЄвроЛОТ та Пегасус Ерлайнз, які загалом виконують 16 рейсів на тиждень з Міжнародного аеропорту «Львів» імені Данила Галицького.

Протягом літнього періоду кількість чартерних рейсів збільшилась на 25% в порівнянні із попередніми роками. Кількість напрямків, в які могли дістатись пасажири прямими рейсами, сягнула 23.

Міжнародний аеропорт «Львів» імені Данила Галицького започаткував виконання ряду додаткових послуг для пасажирів із обмеженими можливостями (персональний супровід, транспортування амбулаторним ліфтом), співробітники аеропорту пройшли ряд спеціалізованих курсів та тренінгів в Україні та за кордоном і здійснюють повний цикл хендлінгових послуг (реєстрація пасажирів, розшук багажу,представницькі послуги авіакомпаній, продаж квитків тощо).

У 2013 році аеропорт продовжуватимерозвиток нових послуг, відкриття нових напрямків та збільшення рейсів існуючих авіаперевізників.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...