Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Модна імперія Dolce & Gabbana: успішне партнерство двох конкурентів

Продукція бренду Dolce & Gabbana на протязі майже 4-х десятиліть є еталоном стилю й бездоганного смаку. Створенню цієї знаменитої марки допомогла випадкова зустріч Доменіко Дольче та Стефано Габбана.

Майбутні партнери виросли в різних соціальних умовах і мали різні пріоритети. Однак, доля їх звела в одному ательє й ця зустріч стала важливою подією.

Доменіко народився в родині зі скромним достатком. Батькам належав невеликий магазин і швейне ательє. Однак, особливого доходу бізнес не приносив. Батьки розраховували, що син виросте й продовжить їх справу, але він був занадто амбітний, щоб задовольнитися настільки скромним заняттям. Хоча в родині панували патріархальні традиції, а слово батька було законом, прагнення досягти вагомих результатів і бажання масштабних успіхів допомогли Дольче вибрати свій власний шлях. Після закінчення навчання він відправляється в Мілан і влаштовується на посаду асистента в ательє, хоча мріє працювати дизайнером у Джорджіо Армані.

Дитинство й юність Стефано пройшли по-іншому. Його мама була скромною прачкою. Дитина народжена поза шлюбом, але батько – успішний модельєр – не шкодував коштів для сина. У хлопчика завжди були кишенькові гроші й модний одяг. Як тільки Стефано подорослішав, він почав з легкістю витрачати кошти батька на власні розваги. У нього був помітний артистичний талант і гарний художній смак, але найбільше йому подобається малювати. Про кар'єру модельєра він навіть не думав, але отримавши в коледжі спеціальність креативний директор, влаштувався на роботу в ательє.

Важлива зустріч та її наслідки

Спочатку обидва асистента мало спілкувалися, але потім їх поставили працювати в парі і несподівано виявилося, що у них чимало спільних захоплень. Спочатку їх зблизив інтерес до стилю бароко, сучасної моди, італійського кінематографу. Дружба досить швидко переросла в особисту симпатію, а потім і в близькі стосунки. Через 1,5 роки вони звільнилися з ательє для того, щоб заснувати власну компанію. У 1982 році партнери відкривають невелику студію в центрі Мілана.

На противагу багатьом відомим будинкам моди Dolce & Gabbana постійно знаходиться на вершині успіху. Секрет популярності формується з цілого ряду факторів, але ми виділимо лише деякі з них:

  • Насичена історія. Засновники будинку – неординарні, відкриті особистості, які не зупиняються на досягнутому і в своїй творчості постійно конкурують між собою.
  • Фірмовий почерк. Модні тренди міняються, а цей бренд залишається вірним своєму стилю. Мереживо, корсети, ручна обробка, поєднання білих сорочок і класичних піджаків в тонку смужку, сицилійські мотиви, мініатюрні сумочки – все це формує свій особливий стиль і підкреслює стабільність і відповідність обраним пріоритетам.
  • Оригінальна колекція. Каталог приємно дивує своєю різноплановістю. Познайомитися з колекцією парфумерії та косметики можна перейшовши за посиланням https://makeup.com.ua/brand/30649/. Також компанія в різні роки випускала годинники, книги, мобільні телефони.

Модний дім Dolce & Gabbana продовжує свою успішну історію, тому його засновники підготують для нас ще безліч оригінальних новинок.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ