Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Молочна компанія «Галичина» зменшила реалізацію на 3,2%: молочний ринок досяг дна

Протягом січня-грудня 2009 року об'єм реалізації цільномолочної продукції компанії «Галичина» порівняно з 2008 роком зменшився на 3,2% - до 69,9 тис. тонн. Загальний оборот компанії за цей період, за словами генерального директора Володимира Петрини, становив 546,74 млн грн, що на 1% менше ніж 2008 року. Про це повідомила РR-менеджер Наталія Головачко.

 

«Такий результат можна із впевненістю вважати успішним завершенням року, адже ринок цільномолочної продукції в Україні за цей же період впав на понад 8%,- каже Володимир Петрина.- Наприкінці 2009 року молочний ринок України досяг дна. А вже в грудні показники продажу нашої компанії пішли вгору, що дає підстави для планового зростання обсягів реалізації у 2010 році».

 

Довідка.

 

ЗАТ «Галичина» - українська молочна компанія заснована у 1998 році. Потужність основного виробничого майданчика - Радехівського молокозаводу - переробка 350 тонн молока на добу. Основні ТМ: «Галичина», «Мої корівки», «12 вітамінів». Кількість працівників - понад 3 тисячі.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ