Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

На адресу «Львівводоканалу» надійшло близько 7 тисяч звернень від громадян щодо компенсації перевитрат за водопостачання

На адресу «Львівводоканалу» надійшло близько 7 тисяч  звернень від громадян щодо  компенсації перевитрат  за водопостачання,  пов’язаних із незаконними тарифами на воду. На близько 6,5 тисячі звернень „Львівводоканал” вже дав відповідь - розповів “Гал-info” директор ЛКП „ Львіводоканал” Мирослав Заплатинський.
„Ви уявіть, скільки даремно витрачених коштів пішло. Згідно із законодавством, ми повинні в місячний термін відповісти на кожне звернення. А це витрати часу, працівників, кошти на папір, марки, конверти. Окрім того, ми змушені були провести роз’яснювальну роботу серед населення і розповсюдити листівки з роз’ясненням. Нам ще пощастило, що не всі мешканці Львова відгукнулися на заклики громадських організацій”, - зазначив Мирослав Заплатинський. 
Нагадаємо, 25 жовтня 2006 року ГО „Громадський форум Львова”  спільно з „Асоціацією платників податків” розповсюдили через поштові скриньки 254 тисячі листівок, в яких була інформація-роз’яснення, як компенсувати штучні борги, які виникли через встановлення незаконних тарифів.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ