Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

На номер „гарячої лінії” Львівської міськради за вчорашній день надійшло 24 звернення львів’ян

Учора, 10 липня, на номер „гарячої лінії” Львівської міської ради (2-975-999) надійшло 24 звернення від мешканців Львова – повідомили у відділі громадських зв’язків Львівської міськради.

Кілька звернень стосувались ремонту ліфтів. Зокрема, мешканка будинку на вул. Китайській, 18 повідомила, що у будинку, де вона проживає, ліфт не працює протягом двох тижнів. ЖЕК-504, своєю чергою, не поспішає його ремонтувати. Також диспетчери „гарячої лінії” проконсультували мешканку будинку на вул. Шевченка, 414, котра цікавилася специфікою перерахунку коштів за ремонт ліфта після того, як будинок передадуть на баланс міста.
Завдяки реагуванню диспетчерів на звернення мешканців, одне із ЛКП замінило реле у ліфті на вул. Патона, 2;  районна адміністрація пообіцяла оперативно ліквідувати прорив каналізації біля будинку на вул. П.Мирного, 26; мешканцям будинків на вул. Київській, 25 та Єфремова включили світло; комунальний відділ встановив огородження на вул. Копистянського, 10, де провалилась каналізація; мешканцям будинку на вул. Щурата, 7 подали холодну воду.
Кілька справ щодо прориву каналізації на вул. Я.Райніса, 18, Осмомисла, 28, Соколиній, 57 та В.Великого, 99 передано у ЛМКП „Львівводоканал”. Одне із звернень, що стосувалось відсутності освітлення на вул. Яворницького – Головатого, 2 передане у „Львівсвітло”.
Нагадаємо, „гаряча лінія” у Львівській міській раді працює з 18 червня 2006 року.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ