На номер гарячої лінії міського голови тільки 24 липня зателефонували 20 львівян
Слухай онлайн
Політика

На номер „гарячої лінії” міського голови тільки 24 липня зателефонували 20 львів’ян

24 липня на номер „гарячої лінії” 297-59-99 зателефонували 20 мешканців Львова. Зазвичай щоденні дзвінки стосуються комунальних проблем. У зв’язку з тим, що в будинку на пл. Ринок, 37 замурували вентиляційний канал, дим проходить в одну із квартир; на вул. Любінській, 97 б протягом кількох років протікає дах; а мешканці вул. Садової потерпають через відсутність гарячої води.
Низка скарг стосується благоустрою прибудинкової території та прибирання. Зокрема, в одному із підвалів будинку на вул. Словацького, 16 протягом тривалого часу ніхто не прибирає сміття; ЛКП „Затишне” не дбає про систематичне вивезення сміття із вул. Богуна, 13; не прибирається і подвір’я на вул. Зеленій, 73. ЛКП-500 жодним чином не реагує на звернення мешканців; а для мешканців будинку на вул. Каховській, 37 одним із найактуальніших постало питання відсутності смітників поблизу навколишніх будинків.
Кілька звернень було передано у ЛМКП „Львівводоканал”. Серед них: витік води біля будинків на вул. Медової Печери, 15, Хоткевича, 60-62, Пулюя, 4-6, Рудницького,1, Ю. Липи, 35-39. Повідомили у відділі громадських зв’язків Львівської міської ради.
Нагадаємо, з 19 червня цього року у Львівській міській раді, за ініціативи Андрія Садового, розпочав свою роботу телефон „гарячої лінії”. Мета цієї служби полягає у тому, щоб відслідковувати аварійні і проблемні ситуації у місті, моніторити їх, а відтак інформувати міського голову про наболілі та актуальні проблеми мешканців
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...