Слухай онлайн
Політика

На номер „гарячої лінії” міського голови тільки 24 липня зателефонували 20 львів’ян

24 липня на номер „гарячої лінії” 297-59-99 зателефонували 20 мешканців Львова. Зазвичай щоденні дзвінки стосуються комунальних проблем. У зв’язку з тим, що в будинку на пл. Ринок, 37 замурували вентиляційний канал, дим проходить в одну із квартир; на вул. Любінській, 97 б протягом кількох років протікає дах; а мешканці вул. Садової потерпають через відсутність гарячої води.
Низка скарг стосується благоустрою прибудинкової території та прибирання. Зокрема, в одному із підвалів будинку на вул. Словацького, 16 протягом тривалого часу ніхто не прибирає сміття; ЛКП „Затишне” не дбає про систематичне вивезення сміття із вул. Богуна, 13; не прибирається і подвір’я на вул. Зеленій, 73. ЛКП-500 жодним чином не реагує на звернення мешканців; а для мешканців будинку на вул. Каховській, 37 одним із найактуальніших постало питання відсутності смітників поблизу навколишніх будинків.
Кілька звернень було передано у ЛМКП „Львівводоканал”. Серед них: витік води біля будинків на вул. Медової Печери, 15, Хоткевича, 60-62, Пулюя, 4-6, Рудницького,1, Ю. Липи, 35-39. Повідомили у відділі громадських зв’язків Львівської міської ради.
Нагадаємо, з 19 червня цього року у Львівській міській раді, за ініціативи Андрія Садового, розпочав свою роботу телефон „гарячої лінії”. Мета цієї служби полягає у тому, щоб відслідковувати аварійні і проблемні ситуації у місті, моніторити їх, а відтак інформувати міського голову про наболілі та актуальні проблеми мешканців
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...