Слухай онлайн
Політика  |  Економіка

На рекламу і піар кандидати у президенти витратили понад 2 млрд грн

Під час президентської виборчої кампанії в Україні кандидати на пост голови держави витратили на рекламу і піар-послуги від 2 до 3 млрд. грн. Про це сьогодні на прес-конференції повідомили голови вітчизняного ринку реклами і піар, – повідомило видання ЛІГАБізнесІнформ

 

Представник координаційної ради Асоціації зовнішньої реклами України Артем Біденко зазначив, що всі офіційно зареєстровані кандидати на пост Президента в першому турі на пряму рекламу витратили близько 1 млрд. 150 млн. грн. і ще близько 700-750 млн. грн. - на непряму, немедійную рекламу. У другому турі виборів, на думку А.Біденка, кожний з кандидатів витратив на рекламу в межах 100 млн. грн. "Загалом на вибори пішло десь близько 1 мільярда 900 млн. грн., максимум - до двох мільярдів. Це вже з всіма гонорарами і послугами політтехнологів", - наголосив він.

 

У свою чергу, голова Союзу рекламістів України Євген Ромат вважає, що витрати на рекламну кампанію були ще вищі. "Багато чого не враховується. Ми живемо у державі з досить непрозорою інформаційною галуззю - і джинса, і сірий піар, і листівки, і плакати. Я думаю, що все ж ця цифра близько 2,5-3 млрд. грн.", - зазначив він.

 

Водночас генеральний директор компанії стратегічних комунікацій Publicity Creating Валерій Курейко висловив думку, що з названої рекламістами суми, витраченої на рекламну кампанію, близько 30% коштів пішло на піар-послуги.

 

ЛІГА

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...