Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Економіка

На що українці витратили найбільше грошей за останні 8 років

Monobank оновив "Дашборд" витрат клієнтів, де виділив топ-10 продавців у 18-ти категоріях.

На початку повномасштабного вторгнення серед “тесту на українця” було питання: “де найближче відділення monobank?”. Звісно, правильна відповідь могла бути неочевидною навіть для деяких українців, адже це перший віртуальний банк, у якого відділень у звичному сенсі не існує. Проте це не завадило йому завоювати довіру 9,9 млн клієнтів, які за 8 років здійснили за його допомогою 11 млрд покупок.

Ці та багато інших даних стали доступними після того, як monobank оновив версію свого сервісу “Дашборд”, який дозволяє відстежувати  фінансову активність користувачів банку. 

Вперше сервіс зі статистикою кількості здійснених платіжних операцій запустили у 2019 році. Тепер там доступні дані не тільки про кількість платежів, але й про суму обороту від грудня 2017 до вересня 2025 року. Це – не просто цифри, а можливість зазирнути глибше у фінансові звички українців: на що саме вони витрачали гроші, як змінювалися пріоритети з часом і які категорії стали найпопулярнішими у результаті.

Дані "Дашборду" з офіційної сторінки monobank

Як свідчать дані статистики, найбільше покупок, майже половину,  українці здійснили у категорії “Продукти та супермаркети” – 42,8%. За 8 років українці витратили понад 93 млрд гривень у “АТБ” та понад 70 млрд у “Сільпо”. Зі суттєвим відривом на другому місці опинилась категорія “Кафе та ресторани” – 12,4%. Любителі фастфуду наїли “McDonald's” на 17 млрд та зробили його лідером у своїй категорії.

Перше місце у різних категоріях посіли також “Укрзалізниця”, “Uklon”, “EVA”, “ОККО”, “Київстар”, “Rozetka” тощо.

Дані "Дашборду" з офіційної сторінки monobank

Лідером в розділі “Кіно” серед клієнтів monobank є "Netflix" (понад 2 млрд), який випереджає мережу кінотеатрів "Multiplex" (1,9 млрд) та свого українського конкурента "MEGOGO" (1,9 млрд). Варто додати, що стрімка популярність "Netflix" співпадає якраз з початком карантину у 2020 році, у той час як кінотеатри були змушені обмежити свою роботу. А от книголюби витратили понад 652 млн гривень у Книгарні “Є”, яка за поточний рік обігнала Yakaboo. 

Оновлений “Дашборд” monobank є цікавим предметом спостереження і для самих користувачів, які можуть проаналізувати свої витрати, і для компаній, що відстежують ринкові тенденції та споживчі тренди в Україні. Як зазначив співзасновник monobank Олег Гороховський, деякі компанії використовують його для стратегічного планування і задля аналізу динаміки зростання. 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ