Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

На СК «Оранта» готується рейдерська атака

Очікується рейдерська атака на найбільшу українську страхову компанію «Оранта». Про це повідомив Обком з посиланням на «The Moscow Post».

СК «Оранта» - найбільша страхова компанія України, колишній «Укрсоцстрах», заснована ще у 30-ті роки.

У 2006 році частина акцій компанії були викуплені структурами, пов'язаними з БТА-Банком. При цьому близько 35% акцій належало самому Банку, а 50% - компаніям екс-керівника БТА-Банку Мухтара Аблязова, оголошеного зараз в міжнародний розшук - Colorino Trading і Saleta.

Джерела в правоохоронних органах Казахстану вважають, що акції СК «Оранта» були куплені кіпрськими компаніями Аблязова не за свої кошти, а за рахунок БТА-Банку. Цим, зокрема, пояснюється пильна увага з боку Астани до «Оранти».

Як стало відомо з обізнаних джерел, зараз готується захоплення «Оранти» для виведення компанії з-під контролю БТА-Банку. Фінальна фаза операції призначена на серпень - розпал додемісії акцій компанії і сезон відпусток. У правоохоронних органах впевнені, що в цьому питанні Мухтар Аблязов досяг домовленостей з Костянтином Григоришиним, який має великий досвід рейдерських атак на Україні.

Як пояснив співрозмовник, захоплення «Оранти» планується провести під будь-яким благонаміреним приводом за наступною схемою. Наприклад, через затримки страхових виплат, чим грішать усі учасники страхового ринку в період кризи, українська державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг ухвалить рішення про введення в «Оранту» тимчасової адміністрації. При цьому голова комісії Віктор Суслов буде брати у рейдерській атаці найактивнішу участь. Для дестабілізації ситуації проти ключових топ-менеджерів компанії будуть порушені кримінальні справи з метою їх усунення від управління. Далі комісія ухвалить рішення про санацію «Оранти», і санатору - природно, одній з компаній Григоришина - дістанеться повний контроль над найбільшою страховою компанією України.

Побічно ця інформація підтверджується піар-кампанією, розгорнутою проти «Оранти» за останні три дні. Так, на вулицях Києва з'явилися біг-борди, на яких закликають страхувальника «віддати борги». Наприклад, перед захопленням, до речі невдалим, Промінвестбанку, українські ЗМІ трясло майже місяць. Починалося все, як і у випадку з «Орантою», саме з зовнішньої антиреклами.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ