У Львові на світлофорному об’єкті на вулиці Стрийській, що біля ТРЦ King Cross Leopolis, запрацював оновлений режим роботи зі спеціальною додатковою секцією для лівого повороту та окремою фазою регулювання, що значно підвищує безпеку руху на цьому перехресті.
На вулиці Стрийській у Львові, поблизу ТРЦ King Cross Leopolis, введено в експлуатацію нову схему роботи світлофора. Як повідомили у ЛКП "Львівавтодор", на об’єкті встановлено додаткову секцію світлофора, призначену для безпечного виконання лівого повороту при в’їзді до міста. Раніше водії, які здійснювали цей маневр, змушені були очікувати безпечного інтервалу в інтенсивному потоці транспорту на головній дорозі, що створювало потенційно небезпечні ситуації.
Ініціативу ЛКП "Львівавтодор" щодо встановлення додаткової секції підтримала міська комісія з безпеки дорожнього руху. Після цього фахівці підприємства розробили нову програму світлофорного регулювання, яка передбачає окрему фазу руху для лівоповоротних автомобілів. Завдяки цьому транспортні засоби, що повертають ліворуч, тепер не конфліктуватимуть з автомобілями, які виїжджають з міста.
Згідно з новою схемою організації руху на перехресті:
- зелений сигнал для додаткової секції лівого повороту вмикається лише тоді, коли детектор фіксує наявність автомобілів, що очікують на поворот перед стоп-лінією.
- зелене світло для виїзду від ТРЦ King Cross Leopolis вмикається протягом кожного світлофорного циклу, але його тривалість може бути збільшена при інтенсивному русі. У нічний час, після 23:00, цей сигнал активується лише за наявності транспорту.
- дозвільний сигнал для пішоходів протягом дня вмикається автоматично. Після 23:00 пішохідний перехід працює за викликом – після натискання спеціальної кнопки.
Директор ЛКП "Львівавтодор" Микола Власюк зазначив, що реалізація цього рішення та оптимізація роботи світлофорів стала можливою після заміни дорожнього контролера та підключення транспортних детекторів. "Підключення транспортних детекторів дало змогу збирати та аналізувати дані для впровадження адаптивного режиму. Ці зміни зменшили неефективний час світлофорних фаз, а головне – підвищили безпеку руху на перехресті", – підкреслив він.
