Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

На Телефон довіри у Львові щодень телефонує один потенційний самовбивця

Львів – це єдине місто в Україні, де працює цілодобовий волонтерський «Телефон Довіри 15-58 «Ставропігіон». Діє він з 1 листопада 1997 року. Спочатку це був номер 058, а тепер - 15-58. Телефон Довіри працює для львів’ян, надаючи психологічну підтримку мешканцям міста у кризових ситуаціях. Засади роботи Телефону довіри – цілодобово, анонімно, безкоштовно, конфіденційно. Щодень в середьому сюди телефонує один потенційний самовбивця. Про це повідомила прес-служба Львівської міської ради.

 

«Телефон  Довіри  15-58 «Ставропігіон»   був створений завдяки фінансовій підтримці Міжнародного Фонду «Відродження» (програма «Пробудження») як структурний підрозділ благочинного фонду «Ставропігіон» за організаційної та методологічної допомоги Української Спілки Психотерапевтів та головного психіатра Львівської області.

 

«Телефон  Довіри  15-58 «Ставропігіон»  тісно співпрацює з Українською Спілкою Психотерапевтів (президент проф. О.Фільц). З 1999 р. ця служба була прийнята в члени  міжнародної організації телефонного консультування «Befrienders International» (відома як «Самаритяни»). Міжнародними експертами з питань телефонного консультування (с. Мері Френсіс - США – «Crisis Line International», Норман Кейр - Великобританія – «BI», Брюс Мекі - Нова Зеландія – «Лінії Життя» )  служба визнана такою, що відповідає нормам міжнародного телефонного консультування.

 

Телефон Довіри 15-58 надає первинну психологічну допомогу по телефону людям, що перебувають у стані психологічної кризи, стресу чи розпачу і має на меті попередження самогубств. Служба допомагає усім, незалежно від національності, статі, віку,  віросповідання чи партійної приналежності абонента.

Кожного, хто звернеться по допомогу на ТД, уважно вислухають волонтери, які виявлять щире розуміння проблеми абонента. Зміст телефонної розмови тримається у таємниці. Консультанти гарантують анонімність і конфіденційність абоненту.

 

Завдання консультанта – допомогти абоненту вийти з кризи, уважно його вислухавши, і разом спробувати знайти можливості вирішення проблеми, при потребі - скерувати абонента до спеціальної служби. Консультанти служби не мають права чинити жодного тиску на абонента – ідеологічного, релігійного чи морального.

 

Працівниками служби є представники різних професій. Переважна більшість з них є  професійними психологами. Всі вони проходять прискіпливий професійний відбір та спеціальний курс навчання. На базі Телефону Довіри пройшло навчання вже понад 500 осіб.

 

Волонтери регулярно беруть участь у семінарах та групах професійного росту. Два рази на рік проводиться набір та навчання нових волонтерів. Раз в місяць проходять обов’язкові загальні збори та групи взаємодопомоги. При потребі такі групи проводяться частіше.  Організовуються лекції та зустрічі для широкого загалу з метою роз’яснення та популяризації діяльності служби. Всі працівники, включаючи оргкомітет, працюють на волонтерських засадах (безкоштовно). У службі на сьогоднішній день працює близько 40 волонтерів. Робота служби координується оргкомітетом.

 

Щомісяця волонтери відповідають в середньому на 500 - 800 дзвінків, що становить в середньому 24 дзвінків в добу, 3 % складають дзвінки людей, які хочуть звести рахунки з життям. Найбільший відсоток дзвінків – це люди з проблемами в сфері міжособистісних стосунків.  Тривалість розмов може бути від 10 хвилин і до 3-х годин, залежно від потреби і стану абонента.

 

Щоб стати волонтером Телефону Довіри 15-58 потрібно пройти курси, які тривають від 8 до 12 тижнів (2 рази в рік), та пройти професійний і моральний відбір. Робота консультантів на ТД  є волонтерською, а, відповідно, безкоштовною, яка вимагає від волонтера великої свідомості, відповідальності та забирає багато сил і енергії.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ