Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

На Волині приміський залізничний транспорт може зникнути як вид

За перший квартал (січень-березень) цього року обласні державні адміністрації семи областей Західної України ОДА мали б перерахувати Львівській залізниці 5 180 тис. грн. за перевезення пільговиків у поїздах приміського сполучення. 1 квітня залізниця одержала лише 4 594,3 тис. грн. або 88,7% від запланованого. У Львівській залізниці наголошують, що через брак фінансування приміський залізничний транспорт може зникнути як вид. Повідомила прес-служба Львівської залізниці.

  

Зокрема, у повідомленні зазначено: «Попри незатверджені бюджети областей та суперечливу ситуацію з рівнем розрахунків, Львівська залізниця щоденно чітко виконує свої зобов’язання перевозити пасажирів пільгових категорій у поїздах приміського сполучення. Сподіваємося, що обласні державні адміністрації усіх західних областей поставляться з розумінням до ситуації та справно і без затримок перераховуватимуть кошти залізниці, адже інакше здійснювати перевезення пасажирів буде практично неможливо.

 

Загалом усім семи областям, територію яких охоплює Львівська магістраль, (а це Львівська, Тернопільська, Рівненська, Волинська, Івано-Франківська, Чернівецька та Закарпатська області) запропоновано закласти у бюджет на 2010 рік на ці потреби 37 258 тис. грн. За перший квартал (січень-березень) 2010 року ОДА мали б перерахувати залізниці 5 180 тис. грн. На жаль, залізниця не отримала усієї суми, на перше квітня 2010 року надійшло лише 4 594,3 тис. грн. або 88,7% від запланованого.

 

Кошти з обласних адміністрацій надходять дуже нерівномірно, і якщо Львівська, Рівненська та Чернівецька області розрахувалися з залізницею на понад 100% від запланованої суми, то Тернопільська, Івано-Франківська та Закарпатська області не вповні переказали кошти. Пасе задніх Волинська область, яка розрахувалася із залізницею лише  на 38% від потрібної суми.

 

Львівська магістраль звертається до ОДА з проханням і надалі підтримувати партнерські стосунки та по-діловому працювати задля спільного блага, адже без ефективної співпраці і порозуміння у питанні відшкодування коштів за перевезення пасажирів пільгових категорій здійснювати ці перевезення стане неможливо, а жителі областей не зможуть користуватися звичним і потрібним залізничним транспортом».

 

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ