Слухай онлайн
Економіка

Нафтотрейдери погоджуються на зниження ціни на нафтопродукти – НПК «Галичина»

Нафтотрейдери погоджуються, що теперішня тенденція до зниження цін на нафтопродукти є економічно обґрунтованою. Про це «Гал-info» повідомив директор НПК «Галичина» Олександр Лазорко. За словами Лазорка, вчора в Києві в Кабінеті Міністрів України відбулася нарада за участю віце-прем'єра Андрія Клюєва, міністра палива й енергетики України Юрія Бойка, представників Міністерства економіки, митниці, експертно-аналітичної групи та нафтотрейдерів, на якій обговорювалися питання цінової політики на нафтопродукти та питання модернізації нафтопереробних заводів України.
 «Я брав безпосередню участь у дискусії стосовно обговорення цінової політики уряду та унеможливлення подальшого завищення цін нафтотрейдерами. Крім того, піднімалось питання щодо дій уряду щодо надання преференцій та пільг нафтопереробним заводам України для їх модернізації. Якщо говорити про ціну на нафтопродукти, то НПК тут не є зацікавленою стороною, бо не має своєї роздрібної мережі збуту нафтопродуктів. Але якщо дати мою позицію як експерта, то ціни на АЗС України, враховуючи кон‘юнктуру нафтового ринку - подальше зниження світових цін на нафту і цін на імпорт є економічно обґрунтованими. Причому в операторів роздрібного та гуртових ринків нафтопродуктів ще залишається зазор на прибуток. Це з економічної точки зору, а з політичної -- при тому що виросли ціни на інші енергоносії такі як газ, електроенергія, то така стабілізуюча політика уряду є виправданою. І нафтотрейдери з цим погоджуються», - сказав «Гал-info»Лазорко.
 Щодо питання модернізації нафтопереробних заводів України, то, за його словами, з цим є певні проблеми. «Була дискусія стосовно ініціативи Мінпаливенерго прийняти закон, згідно з яким з 1 січня набувала чинності заборона на випуск НПЗ дизпалива з вмістом сірки не більше 0,2%, тоді як більшість НПЗ України спроможні наразі випускати дизпаливо з вмістом сірки до 0,5% з російської сировини. За 8 місяців ми не можемо зробити те, що робиться за 3 роки, тож КМУ має дати відтермінування з набуттям чинності цього закону до 2009 року. У протилежному випадку ринок «затопить» імпорт дизпалива, і вітчизняні НПЗ не отримають шансу ні модернізуватися, ні нормально функціонувати в умовах такої конкуренції. Лисичанський завод модернізований, ті ж заводи, що знаходяться на Західній Україні, ще ні, і тому ми не «підпишемося» під цим законопроектом. Поки що це питання відклали», - говорить Лазорко.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...