Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

«Наш край»: Пенсіонери в Україні можуть залишитись без мобільного зв'язку

«Наш край» закликає АМКУ та Кабмін перевірити можливу картельну змову мобільних операторів, через яку плата за зв’язок зніматиметься 13 разів за 12 місяців. Про це йдеться у зверненні народного депутата від партії Сергія Шахова.

За його словами, мобільні оператори почали стягувати плату за передплачений мобільний зв’язок з українців 13 разів замість 12 протягом року.

«Без будь-яких попереджень, мобільні оператори перейшли на новий формат надання послуг – замість календарного місяця послуга нараховується на 28 діб. Отже, абонплата за 12 місяців передплаченого зв’язку буде знята 13 разів за рік. Кидається у вічі те, що мобільні оператори запровадили нові умови практично одночасно. Тобто є ознаки домовленостей між операторами, що потрібно перевірити», – зазначив Сергій Шахов.

Депутат від «Нашого краю» закликав владу негайно розслідувати можливу змову мобільних операторів.

«Щоб перевірити можливу картельну змову мобільних операторів, через яку різко подорожчав мобільний зв’язок, депутати від нашої партії вже спрямували відповідне звернення до Антимонопольного комітету України та Кабміну», – поінформував Сергій Шахов.

Паралельно, наголосив народний депутат, влада анонсувала двоетапне подорожчання фіксованого зв’язку до 27%, що теж вдарить по кишенях українців.

«З 1-го листопада цього року абонплата за телефон зросте з 43,85 до 51,3 грн, а з 1-го січня наступного року – до 55,92 грн. Для багатьох українців, особливо похилого віку, фіксована телефонія – єдиний засіб зв’язку з близькими та можливість отримати інформацію від органів місцевої влади, служб соцзахисту, екстрених служб», – відзначив Сергій Шахов.

На думку депутата, влада втратила контроль на вартістю надання послуг зв’язку монополістами та має негайно його відновити.

Як відомо, протягом кількох місяців нинішнього року мобільні оператори «Київстар», «Vodafon», «lifecell» перейшли на новий формат надання послуг: «Vodafon» перевів тарифну лінійку SuperNet і Unlim 3G на чотиритижневий формат; «Київстар» усіх абонентів передплаченого зв’язку перевів на новий 28 денний формат; у «lifecell» п’ять тарифних пакетів переведені 22 серпня, щек три будуть переформатовані 5-го вересня.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ