Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

«Наш край» вимагає від уряду створення «єдиного комунального вікна» для отримання усіх послуг за один день

Центри з обслуговування клієнтів постачальниками житлово-комунальних послуг мають бути максимально клієнтоорієнтованими: працювати протягом усього тижня, без обідніх перерв та визначених годин прийому. Про це заявив Олександр Мазурчак, співголова партії «Наш край». Відповідне звернення із вимогою прийняти постанову, що буде жорстко регулювати порядок роботи таких центрів, було направлено до Кабміну.

За словами Мазурчака, уряд повинен навести лад у наданні адміністративних послуг у сфері ЖКГ.

«Ми вимагаємо, аби постанова, яка буде регулювати роботу центрів з обслуговування клієнтів, була прийнята на найближчому засіданні уряду. Люди платять за надання послуг, відповідно вони мають ці послуги отримувати якісно та вчасно», - переконаний Мазурчак.

Він також додав, що уряд має розпочати роботу над запровадженням «єдиного комунального вікна», де споживач зможе в стислі строки, і головне - протягом одного робочого дня, отримати будь-яку довідку газової служби, водоканалу, заключити договір з РЕС, отримати виписки з комунальних рахунків, тощо.

«Створення таких єдиних комунальних вікон має оплачувати постачальник послуг. Ми маємо припинити практику, коли заради оформлення газового договору чи повірки рахунків за електрику люди поневіряються по усіх інстанціях і витрачають на це кілька днів», - резюмував Олександр Мазурчак.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ