Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

„Наша Україна” та „Пора” свої результати на місцевих виборах вважають наслідком традиційної передвиборної кампанії

Блок „Наша Україна” та ГП „Пора” свої результати на виборах вважають наслідком того, що вони проводили традиційну виборчу кампанію – про це сьогодні, 4 квітня, під час засідання Прес-клубу реформ повідомили заступник голови виконкому ЛОО НСНУ Олесь Старовойт та заступник голови політради ЛОО ГП „Пора” Левко Захарчишин.
Як переконаний Олесь Старовойт, місцевому блоку НУ не пішло на користь те, що його передвиборна рекламна кампанія була дуже тісно пов’язана із загально-українською кампанією блоку.
Як зазначив Левко Захарчишин, на початку виборів „Пора” стояла перед дилемою – побудувати виборчу кампанію на критиці влади або ж вибрати більш моральний спосіб не говорити неправди, а лише заявити про те, що партія приведе до влади нових політиків, які якісно змінять Україну. Крім цього, як вважає Левко Захарчишин, великою проблемою для блоку „Пора” –ПРП є те, що він мав не до кінця зрозумілу складну конструкцію, а також те, що не вдалося створити блоків на місцях. До позитивів виборчої кампанії ГП „Пора” Левко Захарчишин відносить автопробіги, організовані партією, а також видання плакатів „Пора колядувати”.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ