Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика  |  Cуспільство

Навколо АТП №1 назріває кадровий скандал

«Подібні кадрові ротації є вже усталеною практикою команди Андрія Садового, коли після доведення того чи іншого напрямку міської господарки до критичної точки, міський голова намагається імітувати видимість бурхливої організаційної та управлінської роботи через розрекламовані кадрові зміни», - про це в коментарі Гал-інфо повідомив заступник голови комісії законності у Львівській міській раді, депутат Юрій Михальчишин.

За словами депутата, це вже не в перше у Львові на посади призначають людей без жодного досвіду роботи в даній сфері, зокрема в транспорті, проте, надаючи їм при цьому щонайкращих рекомендацій і представляючи їх «віртуальними кризовими менеджерами».

«Насправді,з АТП № 1 ситуація є доволі таки показовою в даному випадку. Тому що зміна керівництва відбулася в контексті серйозного скандалу, який назріває навколо фінансово-господарських показників роботи цієї структури. Зокрема це заборгованість обсягом в понад 2 млн. грн., неможливість виплатити заробітну плату за 2 місяці, неможливість розрахуватись за придбані паливно-мастильні матеріали і взагалі сумнівні перспективи подальшої роботи цього підприємства, яке потребуватиме для свого порятунку змін до бюджету міста Львова через поповнення його статутного фонду», - пояснив Юрій Михальчишин.

Він також додав, що депутати, перш ніж здійснити крок, для того щоб втримати на плаву це підприємство, повинні поцікавитися, які , власне , причини і передумови такого стану речей.

«Призначення на посаду керівника підприємства людини, яка жодного дня не пропрацювала на транспорті, а працювала в сфері реалізації нафтопродуктів є черговим яскравим свідченням бездарного і безсистемного підходу команди Андрія Садового до підбору та розстановки кадрів, коли у нашому місті призначаються на ключові посади людей, які працювали все життя на значно нижчих посадах, в зовсім недотичних сферах в Києві, Одесі, Луцьку, Івано-Франківську», - додав депутат.

Юрій Михальчишин також наголосив, що такі люди займають свої посади через те, що вони володіють необхідною лояльністю до команди міського голови та готовністю брати на себе відповідальність за будь-які, «абсолютно абсурдні господарські неефективні рішення».

«В даному випадку маємо черговий приклад такої ситуації, яку ми повинні зробити переломною. Ми повинні датизрозуміти Андрію Садовому, що подібні практиці слід покласти край. І напевно це вже був останній такий камінь спотикання, на якому треба поставити крапку в цій кадровій вакханалії», - зазначив Юрій Михальчишин.

Нагадаємо, що 23 березня, призначено нового керівника комунального автотранспортного підприємства №1. Відповідно до наказу директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР, підприємство очолює Михайло Сидорович.

Додамо, що на минулому сесійному засіданні сесії Львівської міської ради Юрій Михальчишин звернувся із запитом до міського голови Львова та до заступника прокурора Львівської області, прокурора Львова з вимогою провести перевірку законності дій керівництва АТП № 1 та посадових осіб департаменту житлового господарства та інфраструктури Львівської міської ради. Депутат запідозрив міського голову у тому, що він «намагається провернути чергову аферу із транспортною схемою».

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ