Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Найактуальнішими питаннями „гарячої лінії” залишаються питання щодо неефективної роботи міських комунальних підприємств

14 липня на телефон „гарячої лінії” міського голови Львова надійшло 22 звернення. Більшість із них, як уже звично, стосувались неефективної роботи міських ЛКП. Так, мешканці повідомили про те, що на третій поверх будинку на вул. К.Левицького, 35 вода подається під дуже низьким тиском. ЛКП „Віра” має з’ясувати причину. ЛКП „Привокзальне” не вживає жодних заходів щодо ремонту аварійного будинку на вул. О.Степанівни, 51. У будинку на вул. Cамійленка, 36 з 1990 року протікає дах. У 2001 році мешканців повідомили, що будинок включено у титульний список об’єктів капітального ремонту покрівель, проте досі нічого не зроблено. Наразі намагання диспетчерів „гарячої лінії” додзвонитись у ЖЕК-502 чи районну адміністрацію не можна назвати успішними.

Працівники „гарячої лінії”, прийнявши звернення, одразу реагують на них, контактують із згаданими ЛКП і тримають усі питання на контролі до повного їх вирішення. Уже є реальні позитивні результати. За сприяння диспетчерів „гарячої лінії” розпочалися ремонтні роботи із ліквідації витоку води на вул. Угорській, 22. Також розпочали виготовлення перил для встановлення у  будинку на пр. Свободи, 6, де проживають переважно люди похилого віку. У ЛКП „Айсберг” перила пообіцяли виготовити до 22 липня. Мешканка будинку на вул. Коновальця, 58 поскаржилась на те, що ЛКП „Ліхтар” не хоче укладати із нею угоду щодо надання послуг. Після дзвінка диспетчерів у згадане ЛКП, мешканку запросили прийти для укладання угоди. Повідомили у відділі громадських зв’язків Львівської міської ради.
Нагадаємо, з 19 червня цього року у Львівській міській раді, за ініціативи Андрія Садового, розпочав свою роботу телефон „гарячої лінії”. Мета цієї служби, полягає у тому, щоб відслідковувати аварійні і проблемні ситуації у місті, моніторити їх, а, відтак, інформувати міського голову про наболілі та актуальні проблеми мешканців.
Паралельно із новоствореною працюватиме і уже відома багатьом львів’янам диспетчерська служба. Характерна відмінність першої і другої полягає у тому, що до диспетчерської звертаються у критичних ситуаціях, а на „гарячу лінію” можна телефонувати не лише, щоб повідомити про проблему, а й висловити певні пропозиції чи отримати консультацію в житлово-комунальній площині.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ