Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Найбільше мешканці Львова переймаються проблемами в господарці міста – Оксана Іванкова-Стецюк

Одними з найгостріших проблем у Львові більшість мешканців міста вважають проблеми господарського характеру – такі результати засвідчило соціологічне опитування «Архітектурно-історичне середовище Львова в соціальних пріоритетах його мешканців», проведене у березні 2006 року Лабораторією соціальних досліджень Центру підтримки приватної ініціативи – заявила 25 травня під час прес-конференції соціолог лабораторії Оксана Іванкова-Стецюк.
Найактуальнішим для львів’ян є збереження історико-архітектурної спадщини Львова (12%). Близько 28% львів’ян стурбовані ситуацією з водопостачанням та водовідведенням. Проблема у сфері дорожньо-транспортних комунікацій пріоритетною є для 25% львів’ян. Відтак закономірними, на думку мешканців нашого міста, є розподіл коштів, які виділені для святкування 750-річчя за кількома напрямками – розвиток архітектурного середовища, упорядкування та реставрація історичної частини міста, ремонт доріг та водопостачання, які набрали приблизно по 23%.
Як показали результати дослідження, значний потенціал для суспільного спротиву несе подальше загострення збереження історико-архітектурної спадщини Львова. Так, якщо найближчим часом постане загроза, що один із будинків на площі Ринок має стати  новомодним офісним центром, то 36,6% львів’ян поставлять підпис під протестним зверненням, 18,8% висловлять обурення у колі друзів, 15,9% спостерігатимуть за розвитком подій, а 14,3% вийдуть на мітинги або демонстрації, 12,8% запропонують свої послуги організаторам акції протесту, а 2,4% візьмуть участь в організації протесту. Нічого ж не робитимуть – 9,2% львів’ян.
Соціологічне опитування «Архітектурно-історичне середовище Львова в соціальних пріоритетах його мешканців» було проведене у березні 2006 року, опитано 800 мешканців Львова за репрезентативною вибіркою. Помилка репрезентативності не перевищувала 3,5%. Вартість опитування 3100 доларів США.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ