Слухай онлайн
Cуспільство

Необхідно створити громадський інститут аналізу навчального підручника, який би детально аналізував посібники для закладів освіти, - Олександр Афонін

Президент Української асоціації книговидавців та книгорозповсюджувачів Олександр Афонін пропонує створити громадський інститут аналізу навчального підручника, який мав би проводити детальний аналіз книг та посібників для навчальних закладів. Про це він заявив сьогодні під час „круглого столу” із залучення бізнесових кіл до видання освітянської літератури.
За словами Олександра Афоніна, на початкових етапах цей інститут разом з Міністерством освіти міг би проводити паралельний аналіз книг, які рекомендує міністерство для використання у навчальному процесі. „Дуже часто до використання в навчальному процесі рекомендуються книги, які є абсолютно нефаховими, отож очевиднго тільки оцінки Міністерства в цьому процесі недостатньо”, — зазначив Олександр Афонін.
Як додав начальник управління ЛОДА Павло Хобзей, проблема полягає не тільки в тому, що до навчального процесу допускають неякісні книжки, а також в тому, що вчителів не вчать викладати за новими підручниками. „Можливо, підручники самі по собі є хорошими, однак дуже часто вчителі не можуть розібратись в тому, що намагався у них закласти автор, або ж вони просто є заскладними для дітей. Просто видавництва, які видають навчальну літературу, зацікавлені лише в тому, щоби виграти тендер, а популяризацією своїх підручників вони не займаються”, — зазначив Павло Хобзей.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...