Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Новостворена „гаряча лінія” контролює ситуацію в місті працюючи на повну потужність

Вчора, 5 липня, за номером „гарячої лінії” Львівської міської ради звернулися 23 мешканці Львова. Більшість питань – комунальні. Окрім того, мешканці звертаються із соціальними питаннями, які потребують певного юридичного роз’яснення. Цього дня працівники служби надали консультацію мешканці будинку на вул. Перемиській, 11б щодо прав і пільг, наданих дітям війни. Диспетчери „гарячої лінії” зафіксували усі звернення і одразу ж передали у відповідні структури з метою подальшого їх розв’язання. Кожну із таких ситуацій диспетчери контролюють і прослідковують до її вирішення.
З 19 червня у Львівській міській раді, за ініціативи міського голови Андрія Садового, розпочав роботу телефон „гарячої лінії” (297-59-99). Мета цієї служби полягає у тому, щоб відслідковувати аварійні і проблемні ситуації у місті, аналізувати їх, а, відтак, інформувати міського голову про актуальні проблеми львів’ян. Про це повідомляє відділ громадських зв’язків Львівської міської ради.
 З даною інформацією матимуть можливість ознайомитись усі бажаючі, оскільки її висвітлюватимуть у формі коротких інформаційних повідомлень на сайті Львівської міської ради.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ