Новий туристичний логотип Львівщини, на розробку якого витратили 20 тисяч грн з бюджету Львівщини, виявився плагіатом. На це звернув увагу в Twitter користувач @liberborn
Ми вже розповідали про те, що Львівська область отримала офіційний логотип, який буде використовуватись для промо туристичної галузі регіону.
Сьогодні з'явилася нова інформація на цю тему в Twitter @liberborn :
Туристичний логотип Львівщини — це тупо плагіат #unilever http://t.co/zbYWFSPgY4 pic.twitter.com/8GTWAw9eXw
— Liberborn (@liberborn) 7 Листопад 2014
Це новий туристичний логотип Львівщини :
А ось зображення логотипу У́нілевер, Ю́нілевер - британо-нідерландської компанія, одного з світових лідерів на ринку продуктів харчування та товарів побутової хімії :
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ