Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Обсяг продукції ЗАТ “Львівський автомобільний завод” у 2005 році збільшився на 20,3%

Обсяг продукції ЗАТ “Львівський автомобільний завод” у 2005 році збільшився на 20,3%, порівняно з 2004 роком. Всього випущено продукції на 165 925,9 тис. грн. Про це „Гал-info” повідомили в прес-центрі ЗАТ “Львівський автомобільний завод”.

У 2005 році завод освоїв випуск нових міських автобусів з низьким рівнем підлоги А-183 (у 2004 році випущено 2 автобуси,  у 2005 році – 136 автобусів), а також тролейбусів із низьким рівнем підлоги.
Збільшився випуск туристичних автобусів підвищеного рівня комфортабельності 5208 «НеоЛАЗ» ( у 2004 році – 3 шт., у 2005 році – 16 шт.).
Кількість нових моделей ( А183 і 5208) в загальному випуску в 2005 році становить 74,9 %, у 2004 році – 4,2 %.
У лютому 2005 року ЗАТ «Львівський автомобільний завод» отримав диплом фіналіста регіонального  етапу Всеукраїнського конкурсу якості продукції «100 кращих товарів України» у номінації «Промислові товари для населення». Один диплом за ЛАЗ-5208ML «НеоЛАЗ» та другий за ЛАЗ -А183.
У березні 2005 року завод став переможцем у номінації «Промислові товари для населення» (ЛАЗ-5208 ML «НеоЛАЗ» - міжміський туристичний автобус підвищеної комфортності) та фіналістом конкурсу (ЛАЗ-183 СітіЛАЗ – міський автобус із низьким рівнем підлоги).
У серпні 2005 року змінено структуру збуту продукції, створено ТзОВ «Українські комерційні автомобілі» - офіційний дилер заводу.
У Києві презентована дослідна модель тролейбуса з низьким рівнем підлоги ЛАЗ-Е183.
У грудні 2005 ріку підприємство бере участь у міжнародних тендерах: Молдова – 30 автобусів (Сіті ЛАЗ), Єгипет – 300 автобусів (Сіті ЛАЗ), Індія – 500 автобусів (Сіті ЛАЗ).
  Продовжується робота над  18-метровим тролейбусом, що розпочалась у середині 2005 року.
«Цей рік був дійсно нелегким, – зауважив голова спостережної ради Ігор Чуркін. - Виконано великий обсяг роботи щодо реструктуризації підприємства, використання сучасних технологій та впровадження у виробництво принципово нової моделі автобуса з низьким рівнем підлоги. Було закінчено роботу над тролейбусом європейського рівня Е-183. Постійно вивчався попит споживачів на нашу продукцію не тільки в Україні, а й за її межами. Приємно зазначити, що автобуси марки «ЛАЗ» зацікавили Європейські міста та країни Сходу, адже вони є конкурентоспроможними і нічим не поступаються продукції провідних світових фірм. Думаю, що в наступному році завод вийде на вищий рівень не тільки у виготовленні своєї продукції, а також і її реалізації».


 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ