Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Оператори, котрі встановлюють рекламні щити, повинні їх належно обслуговувати

Голови районних адміністрацій найбільше незадоволені тим, що підприємства, які утримують рекламні щити та інші рекламоносії після їх встановлення, ремонту чи заміни, не прибирають після себе територію, а також нищать важкою технікою газони та зелені насадження. Про це сьогодні йшлося на робочій нараді директора КП „Адміністративно-технічне управління” Василя Скрипічайка з користувачами рекламних щитів.
Зокрема, за словами голови Франківської РА Ігоря Базарника, користувачі рекламних щитів не тільки знищують зелені насадження під час встановлення чи ремонту рекламних щитів, вони також не дивляться за ними і не проводять їх правильної експлуатації, зокрема під час сильних вітрів щити ламалися і їх мусіла прибирати працівники райадміністації.
„Ми не маємо коштів для відновлення газонів, а також для того, щоб постійно прибирати місто після різних надзвичайних ситуацій, потрібно покращити якість самих щитів та стежити за їхньою експлуатацією”, – сказав Базарник.
На сьогодні у Львові є 29 операторів, які утримують щити та інші рекламоносії і загалом таких рекламоносіїв є 2750. За словами директора КП „Адміністративно-технічне управління” Василя Скрипічайка, з початку року за неналежне обслуговування щитів, внаслідок чого постраждав благоустрій міста було відшкодовано 120 тисяч гривень через штрафи. Їх накладають райадміністрації, максимальний розмір штрафу – 17 неоподаткованих мінімумів.
 
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ