Слухай онлайн
Політика

Партія регіонів ловить виборців у маркетингові сітки

За повідомленням «Української правди», Партія регіонів у Сумській області почала будувати свою виборчу компанію за принципом сіткового маркетингу. Таку схему залучення голосів на місцевих виборах розробив чинний голова Сумської ОДА Юрій Чмир.

Для агітації регіонали створили так званий «Клуб виборців». За повідомленнями журналістів, губернатор і сам буре участь у зборах агітаторів Клубу.

Принцип роботи цієї структури такий: кожен відвідувач "Клубу виборців", де проводяться тренінги з агітації за Партію регіонів, повинен привести із собою друзів і знайомих, за що отримує матеріальну винагороду.

Діє також схема комісійних і бонусів, які ростуть залежно від кількості людей в мережі, спершу треба створити свою "п'ятірку". Тобто привести п'ять людей. За кожного з них учасникові заплатять по 10 гривень як бонус і ще по 2 гривні комісійних за людину. Якщо кожен з п'ятірки приведе по п'ять своїх людей, в гілці буде вже 25 чоловік, і тоді учасник переходить на наступний рівень. За кожну людину з нижчих рівнів йому повинні заплатити по 2 гривні. Працюючи за такою схемою до сьомого рівня агітатор може набрати 78 125 чоловік, за яких обіцяно 625 тисяч гривень. - pravda.com.ua.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");