Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Пасажири "Аероcвіту" повертаються додому

За даними Державної авіаційної служби України, авіакомпанії «Аеросвіт» та «МАУ» організували повернення на Україну пасажирів із закордонних аеропортів, в тому числі з Бангкока, Тель-Авіва та Баку. Всього вже повернулись в Україну 989 українців, повідомляє урядовий портал.

Зокрема авіакомпанія «Аеросвіт» забезпечила переліт усіх 194 пасажирів з Бангкоку. Авіакомпанія партнер «Міжнародні авіалінії України» доставила з Тель-Авіва 40 осіб, які очікували вильоту.

Також «МАУ» сьогодні виконує перевезення 100 пасажирів, які не змогли учора вилетіти з Баку авіарейсом компанії «Аеросвіт».

Крім того стабілізована ситуація з виконанням внутрішніх авіарейсів в тому числі із залученням інших авіакомпаній.

Організовано контроль щодо звернень громадян. За інформацією компанії «АероСвіт», тим пасажирам, які будуть звертатися до компанії будуть або повертатися гроші, або буде організовано авіаперевезення. Ситуація на сьогодні стабілізована.

Нагадаємо, на цьому тижні Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул розробив пропозиції щодо необхідних заходів для стабілізації ситуації з авіаперевезеннями.

За результатами наради, проведеної Віце-прем’єр-міністром за участю керівництва Мінінфраструктури та Державіаслужби авіакомпанія «Аеросвіт» гарантувала забезпечити обслуговування власними літаками та літаками інших авіакомпаній усіх пасажирів, які придбали квитки, або повернути кошти за придбані авіаквитки відповідно до чинних Правил перевезення пасажирів та багажу повітряним транспортом.

Для розвитку вітчизняних авіаперевезень Мінінфраструктури має розробити стратегію авіаційної галузі. Контроль виконання доручення здійснює Віце-прем’єр-міністр України Олександр Вілкул.

Довідково

Права пасажирів у разі скасування чи тривалої затримки авіарейсів

Скасування рейсу:

1. На вибір пасажира:

1.1. якщо пасажир немає більше бажання подорожувати:

- відшкодування вартості квитка або його частини упродовж 7 днів;

- зворотний рейс у початковий пункт відправлення за першої можливості;

1.2. У випадку продовження перевезення зміна маршруту за відповідних транспортних умов до кінцевого пункту призначення, за першої можливості, або у пізніший час за бажанням пасажира та за умови наявності вільних місць.

2. Виплата компенсації для рейсів дальністю:

1500 км або менше – 250 євро

1500 - 3500 км – 400 євро

понад 3500 км – 600 євро

Перевізник має право зменшити наведену компенсацію на 50%, якщо пасажиру пропонується заміна маршруту перевезення до його пункту призначення альтернативними рейсами, час прибуття якого/яких не перевищує запланованого на:

2 години – для рейсів дальністю 1500 км або менше; або

3 години – для рейсів дальністю 1500 - 3500 км; або

4 години – для рейсів дальністю понад 3500 км.

Пасажир має право на компенсацію, якщо його не поінформовано про скасування рейсу:

- щонайменше за два тижні до запланованого часу відправлення;

- у період не більше ніж за два тижні і не менше ніж за сім днів до запланованого часу відправлення та запропоновано зміну маршруту, що дасть змогу вирушити з пункту відправлення не пізніше ніж за дві години до запланованого часу відправлення та прибути у кінцевий пункт призначення не пізніше ніж через чотири години після запланованого часу прибуття;

- менше ніж за сім днів до запланованого часу відправлення та запропоновано зміну маршруту, що дасть змогу вирушити з пункту відправлення не пізніше ніж за годину до запланованого часу відправлення та прибути у кінцевий пункт призначення не пізніше ніж через дві години після запланованого часу прибуття.

Перевізник не зобов’язаний виплачувати компенсацію, якщо він може надати підтвердження того, що причиною скасування рейсу була дія непереборної сили або надзвичайна ситуація, якій не можна було запобігти, навіть якби було вжито усіх заходів.

3. Харчування та прохолодні напої у розумному зв’язку з часом очікування нового рейсу.

4. Два безкоштовних дзвінка або відправлення телекс/факс-повідомлення чи е-mail, виходячи з технічних можливостей аеропорту.

5. Трансфер за маршрутом аеропорт-готель-аеропорт.

6. Місце в готелі, якщо пасажир змушений чекати на відправлення впродовж однієї або більше ночей чи якщо час додаткового очікування пасажиром більше, ніж передбачалось.

Затримка рейсу:

1. При затримці рейсу:

-на 2 години або більше для рейсів дальністю до 1500 км;

-на 3 години або більше для рейсів дальністю від 1500 до 3500 км;

-на 4 години або більше для інших рейсів

надаються за нормами перевізника харчування та освіжаючі напої і можливість здійснити два безкоштовних дзвінка, або відправити телекс/факс-повідомлення чи е-mail.

2. Якщо виконання рейсу відкладається на наступний день – номер в готелі, харчування та забезпечення трансферу по маршруту аеропорт – готель – аеропорт.

3. Якщо затримка складає хоча б 5 годин - відшкодування вартості квитка (його частини), зміна маршруту за відповідних транспортних умов до кінцевого пункту призначення, за першої можливості, або у пізніший час за бажанням пасажира та за умови наявності вільних місць.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ