"Нині відбуваються спроби через російські банки стягнути з ПАТ «Укрзалізниця» борги ДП «Донецька залізниця», ціна питання – більше як 4 млрд грн, - повідомив голова парламентського Комітету з питань транспорту Ярослав Дубневич. Про це повідомила прес-служба народного депутата.
«ДП «Донецька залізниця» як боржник за чинними договорами ігнорує виплату накопичених боргів, нарощуючи заборгованість. Слід розуміти, що намагання стягнути ті борги з ПАТ «Укрзалізниця» є безпідставними. Бо ПАТ «Укрзалізниця» не є правонаступницею ДП «Донецька залізниця»: остання не передала ПАТ «Укрзалізниця» свої активи та майно, що розташовані на непідконтрольній Україні території. А така передача в разі правонаступництва є обов’язковою. Отже, ні де-юре, ні де-факто «Укрзалізниця» не повинна відповідати за борги ДП Донецька залізниця», – наголосив Ярослав Дубневич.
Він додав, що управління ДП «Донецька залізниця» є в Донецьку, на непідконтрольній Україні території. «По суті, ДП «Донецька залізниця» контролюєтьтся ДНР», – пояснив Ярослав Дубневич.
Комітет з питань транспорту підготував законопроект № 5428, спрямований на введення тимчасових заходів задля недопущення списання коштів з ПАТ «Укрзалізниця» за зобов’язаннями ДП «Донецька залізниця», – повідомив голова Комітету.
«Цей законопроект буде розглянутий на планерному засіданні Верховної Ради в четвер найпершим серед транспортних і, сподіваюсь, отримає підтримку колег. Оскільки від нього залежить безперебійна робота провідного перевізника в державі», – підкреслив Ярослав Дубневич.