Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Педагоги школи Монтесорі м. Ерфурта (Німеччина) поділилися досвідом зі львівськими освітянами

Сьогодні, 18 жовтня, відбулася зустріч начальника управління освіти Львівської міської ради Надії Оксенчук з директором приватної інтеграційної школи Монтесорі м. Ерфурта (Німеччина) Арведом Мюллером та педагогами цієї школи. На зустрічі обговорили питання щодо впровадження у львівських  дошкільних та шкільних навчальних закладах Монтесорі-педагогіки, яка  передбачає навчання дітей із захворюванням ДЦП, вадами зору, слуху разом із цілком здоровими дітьми. За словами Надії Оксенчук, така новітня педагогічна діяльність вже впроваджена у дитячому навчальному закладі №75 та в загальноосвітній школі №60.

На відміну від традиційної позиції вчителя, педагог в Монтесорі-групі віддає всю активність дитині, а сам переходить до ролі спостерігача і професійного помічника. «Допоможи мені зробити це самому!» - це основна умова  взаємодії дитини і дорослого. За час функціонування дошкільних Монтесорі-груп та Монтесорі-класу спостерігається збільшення мовної активності у хворих дітей, які до цього практично не розмовляли, покращення пам’яті та уваги, а також менш помітні поведінкові розлади.
«Для  здорових дітей та їхніх батьків перебування в одній групі з хворими дітьми стало школою милосердя і гуманізму, хоча цього вдалося досягти, подолавши значні психологічні труднощі та стереотипи мислення», – розповідає начальник управління освіти Львівської міської ради Надія Оксенчук.      

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ