Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Перед Новим роком витрати на продукти в українців зростають

Співзасновник monobank Олег Гороховський поділився статистикою витрат клієнтів у передноворічний період.

Інфографіки monobank

Відповідно до опублікованої статистики, найбільше коштів перед Новим роком клієнти банку витрачають на продукти та у супермаркетах. Зокрема, лише за 10 днів до свята українці витрачають майже 5% річного обсягу, тоді як решта 95% розподіляється на інші 355 днів. За прогнозами банку, вартість витрачених коштів на продукти та у супермаркетах протягом 30 та 31 грудня цього року у порівнянні з минулим зросла на декілька десятків мільйонів гривень. 

“Це означає, що на новорічні свята ми їмо удвічі більше, ніж зазвичай”, - зазначив Олег Гороховський у своєму Telegram-каналі. 

У передноворічний період значну частину коштів клієнти витрачають також на кафе та ресторани. Вартість витрачених грошей зросла у порівнянні з минулим роком на близько 50 млн грн. Окрім цього, перед Новим роком клієнти витрачають кошти у категоріях “Краса та здоров’я”, “Одяг і взуття”, а також “Розваги та спорт”.

Зазначимо, що динаміка витрат клієнтів monobank відображає десять днів до нового року 2022, 2023 та 2024 років. Дані за 30 та 31 грудня цього року мають прогнозний характер. Суми вказані у мільйонах гривень.  

Згідно з публічним дашбордом від monobank, активно користуються послугами банку понад 9,1 млн клієнтів. Сума купівель у торгово-роздрібних мережах та інтернеті станом на сьогодні становить 6,6 трлн грн, і саме кількість покупок продуктів та у супермаркетах є найбільшими. Зокрема, вони становлять 42,4% від загальної кількості купівель. 

Інфографіки monobank

Кафе та ресторани також залишаються серед лідерів, на що українці витрачають кошти. Зокрема, кількість витрат на ці заклади харчування становлять 12,26%. Подорожі займають вже менше відсоткове значення, зокрема, через виклики повномасштабної війни – 5,47%. Оплата комунальних послуг та інтернету становлять 3,51% від загальної кількості покупок, а зростання цін на послуги мобільних операторів спричиняють і відповідні значні витрати для українців. Кількісний показник поповнення мобільного, відповідно до статистики банку, складає 3,29% від усієї загального числа покупок.

Детальніше ознайомитись із іншими категоріями можна на опублікованих банком інфографіках.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ