Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Перевізники не надали реального обґрунтування тарифу на перевезення у Львові

Депутат партії УКРОП Ігор Телішевський, оприлюднив заяву стосовно підвищення вартості проїзду в львівському автотранспорті.

"Виступаємо проти підвищення вартості проїзду в міському автотранспорті Львова в першу чергу через те, що ні депутатський корпус, ні пересічні львів’яни не отримали ні від приватних перевізників, ні від Львівського комунального автотранспортного підприємства № 1 реального економічного обґрунтування тарифу на перевезення у автобусах Львова. 

Під час громадських слухань, які відбулися за ініціативою нашої фракції, а також пересічних мешканців Львова наприкінці листопада керівництво Управління транспорту Львівської міської ради фактично самоусунулося – в.о. керівника управління Олег Партика не представив учасникам громадського слухання жодного економічного обґрунтування тарифу, а потім узагалі покинув збори мешканців Львова.

Присутній на громадських слуханнях заступник директора Департаменту житлового господарства та інфраструктури Андрій Білий також не представив жодних розрахунків тарифу, а тільки заявив, що за умови підвищення тарифу на проїзд приватні перевізники погодяться перевозити пасажирів-пільговиків безкоштовно.

Хочемо звернути увагу на такий факт – в сусідній Тернопільській області, в місті Чорткові приватні перевізники, які обслуговують міські автобусні маршрути, теж подали до влади міста прохання про підвищення тарифу на проїзд в міських автобусах. Але міський голова Чорткова перед прийняттям на міськвиконкомі рішення про коригування тарифу дав вказівку працівникам Чортківської міської ради вивчити пасажиропотік на міських маршрутах, а відповідному підрозділу міської ради паралельно провести розрахунок тарифу на основі моніторингу пасажиропотоку.

У Львові ж Управління транспорту практично не працює. Член нашої фракції депутат Ігор Зінкевич подав директору ЛК АТП № 1 Оресту Хамулі та в.о. начальника Управління транспорту Олегу Партиці запити, щодо результату моніторингу пасажиропотоку на маршрутах, які обслуговує комунальний перевізник. 

Справа в тому, що у Львові для автоматизованого підрахунку пасажирів наявне спеціальне обладнання, придбане у вінницької фірми «Джемекіл». Йдеться про системи «Intranso Smart Counter 300V» та «Intranso Smart Counter 200 c», які комунальний перевізник придбав на основі відкритого тендеру в системі «Прозорро».

За допомогою підрахунку пасажирів цими автоматизованими системами, а також порівняння отриманих даних із виручкою можна більш-менш точно встановити як пасажиропотік маршрутів ЛК АТП № 1, так і кількість пасажирів пільгової категорії, які не сплачують за проїзд.

Звертаємо увагу на те, що восени минулого року Андрій Білий, який на той час працював на посаді заступника директора ЛКП «Львівелектротранс» в ефірі 24-го каналу рекламував ці системи автоматичного підрахунку пасажирів, які були тимчасово встановлені на трамваях і тролейбусі, але даних про пасажиропотоки ні електротранспорту, ні міського автотранспорту депутати Львівської міської ради не отримали.

В той час, як на закупівлю автоматизованих систем підрахунку пасажирів Львівське комунальне автотранспортне підприємство № 1 витратило чималі кошти. Підвищувати вартість проїзду в міському автотранспорті не можна, оскільки немає об’єктивних підрахунків вартості кілометра пробігу автобусів різних моделей, а також жодних розрахунків пасажиропотоку на маршрутах.

Нажаль, пропозиція про проведення у Львові заходів із об’єктивного підрахунку пасажиропотоку і розрахунок собівартості перевезень не була підтримана учасниками громадських слухань. Представники більшості, що підтримує поки-що чинного міського голову Львова Андрія Садового, а також чиновники і приватні перевізники залякують мешканців транспортним колапсом, який станеться, якщо не буде підвищено вартість проїзду.

Ми заявляємо, що якщо такі події і стануться, то відповідальність за них в першу чергу буде лежати на владі міста на чолі із Андрієм Садовим, адже саме він керує містом із 2006 року і тільки тепер намагається створити альтернативу приватним перевізникам у вигляді закупівлі великої кількості нових автобусів великого класу. Але, для цих автобусів немає ремонтної бази, щоб проводити їхнє технічне обслуговування на належному рівні.

Так само в жахливому стані і львівський електротранспорт, хоча на його «розвиток» було витрачено чимало кредитних коштів. Підсумовуючи сказане: льв'яни хочуть бачити реальний підрахунок пасажирів (за допомогою уже наявних систем автоматичного підрахунку, а також працівниками Управління транспорту), хочуть бачити реальний звіт по коштам, що витрачаються у комунальному АТП №1, реальний розрахунок собівартості проїзду і звісно ж електронний квиток, який нібито є утопією для м. Львова!", - зокрема зазначив Ігор Телішевський.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ