Перший Український театр для дітей та юнацтва та будинок музично-меморіального музею ім С Крушельницької не мали право реставрувати за кошти державної субвенції
Слухай онлайн
Політика

Перший Український театр для дітей та юнацтва та будинок музично-меморіального музею ім. С. Крушельницької не мали право реставрувати за кошти державної субвенції

Згідно з наданою управлінням охорони історичного середовища Львівської міськради інформації, Перший Український театр для дітей та юнацтва на вул. Гнатюка, 11 не є пам'яткою архітектури, а згідно з плановим завданням на ремонтно-реставраційні роботи від 06.06.2005, будинок театру віднесено до цінної забудови. Про це повідомив Громадський форум Львова. 

В той же час фінансування робіт у театрі на суму 1055,7 тис. грн здійснено за рахунок бюджетних призначень по КЕКВ 2144 „Реставрація пам'яток культури, історії, архітектури", що не відповідає цільовому призначенню видатків по зазначеному коду, оскільки будинок театру не віднесено до пам'яток і реставраційні роботи на ньому не можуть виконуватись.
На об'єкт „Реставрація Першого українського театру для дітей та юнацтва" кошти субвенції у сумі 1055,7 тис.грн. (100% виконаних і оплачених у 2005 році робіт) використано на оплату ремонтно-будівельних (631,9 тис.грн.), сантехнічних (50,1 тис.грн.), електромонтажних (24,3 тис.грн.) робіт, робіт з реконструкції системи опалення і котельні (349,4 тис.грн.), а не реставраційних робіт, як визначено вищезазначеною постановою Уряду.
Аналогічно, по об'єктах „Реставрація приміщення академічної гімназії"", „Реставрація будинку музично-меморіального музею ім.С.Крушельницької" на оплату ремонтно-будівельних робіт, робіт з реконструкції, а не реставраційних робіт використано, відповідно, 222,2 тис.грн. (70 відс. виконаних робіт) та 140,1 .тис.грн. (100 відс. виконаних робіт).
Згідно з поясненням заступника начальника УКБ Фалюти І.В., перед виконанням робіт з реставрації театру необхідно було виконати першочергові роботи з реконструкції об'єкту, внаслідок чого завданням на проектування і плановим завданням замовлено та виготовлено проектно-кошторисну документація на реконструкцію об'єкту з вартістю робіт в сумі 4045,8 тис.грн., з яких підрядною організацією (ТзОВ „Еталон") у 2005 році були виконані ремонтно-будівельні, сантехнічні, електромонтажні роботи та роботи з реконструкції системи опалення і котельні на загальну суму 1055,7 тис.грн.
По об'єкту „Ремонт і реставрація історико-культурного ландшафтного комплексу „Цитадель" на оплату окремих робіт з благоустрою паркової зони навколо об'єкту „Цитадель" (видалення сухостійних дерев) використано 60,0 тис.грн., які не пов'язані з проведенням ремонтно-реставраційних робіт комплексу "Цитадель" і відповідно до вимог ст.91 Бюджетного кодексу України відносяться до видатків місцевих бюджетів, що здійснюються без врахування міжбюджетних трансфертів.
По об'єкту „Ремонт і реставрація ландшафтно-архітектурного комплексу „Високий замок" та його інженерної мережі", управлінням капітального будівництва за рахунок субвенції з державного бюджету 74,0 тис. грн. ДП "Парк-Плюс-Сервіс" за окремі роботи з благоустрою території комплексу „Високий замок" (видалення сухостійних дерев), які не пов'язані з проведенням ремонтно-реставраційних робіт.
По об'єкту «Ремонт і реставрація Національного музею українського мистецтва» до загального обсягу виконаних підрядною організацією КП „Львіврембудпостач" робіт в сумі 444,0 тис.грн. включено 98,1 тис.грн. видатків на будівництво нової котельні для музею, що не відповідає цільовому призначенню видатків по зазначеному об'єкту, оскільки видатки на будівництво, відповідно до вимог бюджетної класифікації, затвердженої наказом Міністерства фінансів України від 27.12.2001 №604, та „Роз'яснення щодо застосування економічної класифікації видатків бюджету", затвердженого наказом Держказначейства від 04.11.2004 №194, здійснюються по КЕКВ 2120 „Капітальне будівництво (придбання)".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...