Почесний президент клубу ФК «Карпати», автор ідеї створення ВАТ «Народна команда ФК «Карпати» заперечує інформацію прес-служби футбольного клубу про відмову генерального спонсора команди «Західної нафтової групи»(торговельна марка «WOG» співпрацювати з ФК «Карпати» у статусі генерального спонсора.
«Не знаю, що за інформацію подала прес-служба «Карпат», але “WOG” і надалі залишається генеральним спонсором футбольного колубу «Карпати», — заявив у коментарі «Гал-info» Петро Димінський. Текст прес-служби ФК «Карпати» подаємо повністю.
Вчора львівські „Карпати” стали єдиною командою Вищої ліги, що вийшла на матч у футболках без логотипу генерального спонсора. Попередній спонсор команди - підприємство „Західна нафтова група” (торговельна марка WOG) – свідомо пішла на цей крок, аби клуб зміг отримати додаткові кошти від залучення нового генерального спонсора. „Західна нафтова група” й надалі співпрацюватиме з ФК „Карпати”, але в іншому статусі.
Тож нині триває пошук генерального та титульних спонсорів клубу. Запрошення розіслані таким відомим в Україні та за її межами структурам: телеканал «Інтер», Adventures group (TM Citi.coм та Unitrade), BBH (ТМ «Славутич», «Львівське»), Сан Інтербрю (ТМ «Чернігівське», «Рогань»), Білайн, Крафт фудз (ТМ «Якобс», «Корона», «Люкс» ) та іншим.
Футбольний клуб «Карпати» та «Карпати Спорт Маркетинг» активно проводять роботу щодо залучення рекламодавців для футбольного клубу. Не секрет, що рекламні і спонсорські надходження складають левову частку доходів клубів, і не лише в Україні. «Карпати» стартували у Вищій лізі після дворічної перерви. Але назвати їх дебютантами аж ніяк не можна. У минулому сезоні «зелено-білі» стали півфіналістами Кубка України, обігравши трьох представників Вищої ліги, в тому числі чемпіона та бронзового призера. Клуб володіє однією з найпотужніших інформаційних інфраструктур. Офіційний інтернет-сайт клубу постійно посідає місце у чільній двадцятці найпопулярніших інтернет-ресурсів України. Клубна газета розповсюджується у семи областях Західної України. Таку ж аудиторію з 1 серпня матиме тижнева телевізійна програма «ПроКАРПАТИ». У планах організаторів чемпіонату України, який з нового сезону носитиме офіційну назву «Союз-Віктан Чемпіонат України з футболу», трансляція шести офіційних матчів «Карпат» (4 домашніх і 2 виїзних). Крім того, Львівське телебачення за домовленістю з регіональними західноукраїнськими телеканалами, транслюватиме на 7 областей усі домашні поєдинки львівського клубу. Все це, а також безкомпромісний характер команди «Карпати», безумовно, дають додатковий стимул потенційним рекламодавцям.
Сьогодні вже підписано договори на рекламу з Львівським холодокомбінатом (торгівельна марка «ЛІМО» , Голова правління – О.П. Купчак), що погодився заплатити за умов надання рекламних послуг у всіх носіях, які належать клубу (газета, телебачення, Інтернет-сайт, афіші, квитки, програмки) та виділення торгових площ на стадіоні 80 тисяч гривень до кінця поточного року. Ще на 50 тисяч гривень підписано контракт з компанією «Зевс» (торгова марка «Перлова»). 30 тисяч гривень віддасть за свою рекламу Укртелеком. Ще кілька пропозицій опрацьовують фахівці КСМ. На стадії завершення переговори із ЗАТ «Київстар», яке у разі погодження усіх умов готове поповнити бюджет „Карпат” ще на 100 тисяч гривень.
Тривають перемовини з державним підприємством «Львівські авіалініі» та ВАТ «Львівський автобусний завод». Ці колективи мають отримати статус офіційного перевізника ФК «Карпати».
Не забуваємо ми і тих, хто кілька років поспіль підтримував клуб. Розіслано пропозиції про співпрацю НПК «Галичина», групі компаній «Контініум».
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ