Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Петро Димінський заперечує інформацію про відмову торгової марки WOG від генерального спонсорства ФК «Карпати»

Почесний президент клубу ФК «Карпати», автор ідеї створення ВАТ «Народна команда ФК «Карпати» заперечує інформацію прес-служби футбольного клубу про відмову генерального спонсора команди «Західної нафтової групи»(торговельна марка «WOG» співпрацювати з ФК «Карпати» у статусі генерального спонсора.
  «Не знаю, що за інформацію подала прес-служба «Карпат», але “WOG” і надалі залишається генеральним спонсором футбольного колубу «Карпати», — заявив у коментарі «Гал-info» Петро Димінський.
  Текст прес-служби ФК «Карпати» подаємо повністю.
 Вчора львівські „Карпати” стали єдиною командою Вищої ліги, що вийшла на матч у футболках без логотипу генерального спонсора. Попередній спонсор команди - підприємство „Західна нафтова група” (торговельна марка WOG) – свідомо пішла на цей крок, аби клуб зміг отримати додаткові кошти від залучення нового генерального спонсора. „Західна нафтова група” й надалі співпрацюватиме з ФК „Карпати”, але в іншому статусі.
 Тож нині триває пошук генерального та титульних спонсорів клубу. Запрошення розіслані таким відомим в Україні та за її межами структурам: телеканал «Інтер», Adventures group (TM Citi.coм та Unitrade), BBH (ТМ «Славутич», «Львівське»), Сан Інтербрю (ТМ «Чернігівське», «Рогань»), Білайн, Крафт фудз (ТМ «Якобс», «Корона», «Люкс» ) та іншим.
 Футбольний клуб «Карпати» та «Карпати Спорт Маркетинг» активно проводять роботу щодо залучення рекламодавців для футбольного клубу. Не секрет, що рекламні і спонсорські надходження складають левову частку доходів клубів, і не лише в Україні. «Карпати» стартували у Вищій лізі після дворічної перерви. Але назвати їх дебютантами аж ніяк не можна. У минулому сезоні «зелено-білі» стали півфіналістами Кубка України, обігравши трьох представників Вищої ліги, в тому числі чемпіона та бронзового призера. Клуб володіє однією з найпотужніших інформаційних інфраструктур. Офіційний інтернет-сайт клубу постійно посідає місце у чільній двадцятці найпопулярніших інтернет-ресурсів України. Клубна газета розповсюджується у семи областях Західної України. Таку ж аудиторію з 1 серпня матиме тижнева телевізійна програма «ПроКАРПАТИ». У планах організаторів чемпіонату України, який з нового сезону носитиме офіційну назву «Союз-Віктан Чемпіонат України з футболу», трансляція шести офіційних матчів «Карпат» (4 домашніх і 2 виїзних). Крім того, Львівське телебачення за домовленістю з регіональними західноукраїнськими телеканалами, транслюватиме на 7 областей усі домашні поєдинки львівського клубу. Все це, а також безкомпромісний характер команди «Карпати», безумовно, дають додатковий стимул потенційним рекламодавцям.
 Сьогодні вже підписано договори на рекламу з Львівським холодокомбінатом (торгівельна марка «ЛІМО» , Голова правління – О.П. Купчак), що погодився заплатити за умов надання рекламних послуг у всіх носіях, які належать клубу (газета, телебачення, Інтернет-сайт, афіші, квитки, програмки) та виділення торгових площ на стадіоні 80 тисяч гривень до кінця поточного року. Ще на 50 тисяч гривень підписано контракт з компанією «Зевс» (торгова марка «Перлова»). 30 тисяч гривень віддасть за свою рекламу Укртелеком. Ще кілька пропозицій опрацьовують фахівці КСМ. На стадії завершення переговори із ЗАТ «Київстар», яке у разі погодження усіх умов готове поповнити бюджет „Карпат” ще на 100 тисяч гривень.
Тривають перемовини з державним підприємством «Львівські авіалініі» та ВАТ «Львівський автобусний завод». Ці колективи мають отримати статус офіційного перевізника ФК «Карпати».
Не забуваємо ми і тих, хто кілька років поспіль підтримував клуб. Розіслано пропозиції про співпрацю НПК «Галичина», групі компаній «Контініум».
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ