Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Під час кампанії «Добрі справи» допомогу до Великодня отримали 40 львівських сімей

40 малозабезпечених та багатодітних родин міста отримали допомогу від львівських підприємців до Великодня у рамках кампанії «Добрі справи». Цього разу мер Андрій Садовий звернувся до двох сотень підприємців, – повідомила прес-служба Львівської міської ради.

 

Нагадаємо, у Львова триває кампанія «Добрі справи».  У березні розпочався третій етап, приурочений до Великодня. Великодні «Добрі справи» допомогли більше 40 сім’ям, які отримали подарунки у вигляді продуктів харчування, побутової хімії та матеріальної допомоги. 

 

Як розповідають в управлінні внутрішньої політики, у кампанії «Добрі справи» ніхто не просить у бізнесменів грошей, вони проявляють власне бажання та ініціативу надати найнеобхідніші товари потребуючим людям. Цю допомогу вони самі передають сім’ям, список потреб яких склали у міському управлінні соціального захисту. Так, підприємці мають можливість самостійно обрати сім’ю, якій хочуть допомогти, або ж вказати свої можливості, а координатори проекту сконтактуються з малозабезпеченими мешканцями.

 

Соціальна кампанія «Добрі справи» триває лише півроку, але вже активно набирає обертів. В управлінні внутрішньої політики розробили стратегію розвитку кампанії, яка полягатиме у залученні до допомоги потребуючим та соціальної активності не лише підприємців, а й інші категорії населення – школярів, студентів, пенсіонерів. Зараз триває дослідження закордонного досвіду залучення різних груп населення до соціальної роботи.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ