Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка  |  Cуспільство

Півмільярда гривень крутиться у Львові без обліку, - причина транспортного хаосу у місті

Депутат Львівської міської ради Юрій Кужелюк вважає, що жодна із міських проблем не викликає у львів’ян стільки нарікань, скільки громадський транспорт. А рік функціонування нової транспортної схеми він оцінив на «трійку з мінусом». Про це повідомила прес-служба УНКП.

Зокрема, на запитання, чи здатна команда міського голови забезпечити мешканцям міста нормальну роботу громадського транспорту, депутат відповів: «Якби вона мала це забезпечити, то вже б забезпечила, вже скоро рік минає».

«Чи вирішать проблему GPS-навігатори? Звичайно, вони потрібні, але чи вирішать вони проблему – не знаю. Залежить від того, наскільки ефективним буде контроль, бо вони дійсно покажуть картину, яка є в місті. Якщо управління і перевізники будуть використовувати квитки для контролю і для того, щоб поставити в певні рамки водіїв, то це принаймні змусить їх дотримуватися хоча б графіку руху. У своєму окрузі я веду довготривалу війну з перевізниками – «Фіакр» (39 маршрут) і АТП №1 (29 маршрут). Водії зранку тікають з маршрутів, не їздять, не дотримуються графіку, а перевізник каже, що все добре. Тому GPS-навігація безумовно потрібна. Але повинні бути ефективні дії щодо наведення порядку із водіями», - каже Юрій Кужелюк.

«Рік функціонування нової транспортної схеми я би оцінив на «трійку з мінусом», тому що фактично ніщо в місті не викликає стільки нарікань, скільки транспорт. По-перше, люди змушені платити двічі, тому що вони мають робити пересадки там, де раніше їх не робили. По-друге, люди скаржаться на непоінформованість, до цих пір не знають, як що їздить. Скаржаться на перевізників, на культуру поведінки водіїв», - розповідає депутат.

«Але я скажу одне: до тих пір, доки водій буде збирати готівку, доки ця готівка буде крутитися у вигляді чорного «налу», до тих пір порядку не буде. Водій не має продавати квитки, він має їздити. Єдине місце, де ви даєте гроші, але не отримуєте нічого – це транспорт, адже в магазині дають чек, в банку квитанцію, в електротранспорті – квиток. А загальний оборот за оцінками нашого управління економіки в міському транспорті – це півмільярда гривень. От півмільярда гривень крутиться в місті без обліку», - підсумував Юрій Кужелюк.


Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ