Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

Планованому випуску облігацій ТОВ "Торговельна компанія "Інтермаркет" привласнений кредитний рейтинг "uaВВВ"

 січня 2006 року незалежне рейтингове агентство „Кредит-Рейтинг” оголосило про присвоєння довготривалого кредитного рейтингу „uaBBB” випуску іменних процентних облігацій (серії D, E) ТОВ „Торговельна компанія „Інтермаркет” на суму 50 млн грн терміном обігу 3 роки.

4 січня 2006 року незалежне рейтингове агентство „Кредит-Рейтинг” оголосило про присвоєння довготривалого кредитного рейтингу „uaBBB” випуску іменних процентних облігацій (серії D, E) ТОВ „Торговельна компанія „Інтермаркет” на суму 50 млн грн терміном обігу 3 роки. Про це повідомляє офіційний сайт незалежного рейтингового агентства „Кредит-Рейтинг”.
Протягом аналізу агентство „Кредит-Рейтинг” використало повну фінансову звітність емітента за 2000-2004 роки та 9 місяців 2005 року, а також іншу внутрішню інформацію, яку представила компанія, зокрема під час зустрічей спеціалістів агентства з представниками ТОВ „Торговельна компанія „Інтермаркет”.
Рейтинг боргового зобов’язання „uaBBB” відображає здатність позичальника вчасно і повністю виконати в умовах українського фінансового ринку це боргове зобов’язання. Це боргове зобов’язання чутливіше до дії несприятливих змін в комерційних, фінансових і економічних умовах, ніж боргове зобов’язання з вищим рейтингом.
Позитивні фактори, які врахували в рейтингу:
- емітент є однією з набільших в Західній Україні торгівельною компанією, яка об’єднує мережу з 16 дисконтних магазинів „Барвінок”, 3 супермаркета „Арсен” і 4 торгових центри „Інтермаркет” (два з яких формату Cash & Carry);
- зростання емітента за 5 останніх років і 9 місяців 2005 року збільшилося в 15 разів до 175,4 млн грн, а також об’єм товарообігу з 90,6 млн грн у 2000 році зріс до 428,1 млн грн у 2004 році;
- за 5 років у 8 разів збільшився показник операційного прибутку до 13 055,6 тис. грн,що свідчить про зростання ефективності діяльності емітента;
- емітент займає більше 17 % ринку Львова та 10 % Львівської області;
- сприятлива кон'юнктура на регіональному ринку, зумовлена невисокою конкуренцією і зростанням платоспроможності населення.
Негативні фактори, які врахували в рейтингу:
- низькі показники рентабельності, зумовлені значним обсягом затрат, пов’язаних з виплатою відсотків по кредитах і облігаціях;
- залежність емітента від позики; спввідношення зобов’язань компанії до активів на 30 вересня 2005 року становило 96 %;
- підвищений ризик, пов’язаний з амбіційною стратегією розвитку емітента, яка може бути вразливою в умовах можливого приходу великих гравців ринку.

 

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ