Слухай онлайн
Cуспільство

Показники якості телекомунікаційних послуг ЛМКП "Львівтеплоенерго"

У прес-службі ЛМКП "Львівтеплоенерго" надали показники якості їхніх телекомунікаційних послуг.

з/п

Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги,             який визначений НКРЗ для оприлюднення Одиниця виміру Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ) Досягнутий рівень  у 2018р Запланований рівень на 2019р.
1. Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час %

не менше 90

93,2 93
2. Відсоток справних таксофонів % не менше 90 - -
3. Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час %

не менше 65

82 82,5
4. Відсоток рахунків, на які були отримані звернення  від споживачів  щодо їх некоректності (неправильності) %  

не більше 1

0,08 0,07
5. Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів % не більше 10 2 2
6. Відсоток неуспішних викликів для міських викликів % не більше 5 1 1
7. Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора % не менше 95 98 97,5
8. Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД) % не більше 5 2 1,5
9. Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови %

не менше 85

99 99
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ
Загрузка...

");