Показники якості телекомунікаційних послуг ЛМКП "Львівтеплоенерго"
У прес-службі ЛМКП "Львівтеплоенерго" надали показники якості їхніх телекомунікаційних послуг.
№
з/п
Найменування показника (параметра) якості телекомунікаційної послуги, який визначений НКРЗ для оприлюднення
Одиниця виміру
Рівень, який встановлений центральним органом виконавчої влади в галузі зв'язку (ЦОВЗ)
Досягнутий рівень у 2018р
Запланований рівень на 2019р.
1.
Відсоток заяв про підключення кінцевого обладнання споживачів до мережі місцевого телефонного зв’язку, виконаних за нормований час
%
не менше 90
93,2
93
2.
Відсоток справних таксофонів
%
не менше 90
-
-
3.
Відсоток заяв про пошкодження телекомунікаційної мережі, виконаних за нормований час
%
не менше 65
82
82,5
4.
Відсоток рахунків, на які були отримані звернення від споживачів щодо їх некоректності (неправильності)
%
не більше 1
0,08
0,07
5.
Відсоток неуспішних викликів для міжміських викликів
%
не більше 10
2
2
6.
Відсоток неуспішних викликів для міських викликів
%
не більше 5
1
1
7.
Відсоток викликів, які відповідають нормам за часом відповіді до системи інформаційно-довідкового обслуговування (СІДО) оператора
%
не менше 95
98
97,5
8.
Відсоток неуспішних викликів для місцевих викликів до служб екстреної допомоги (СЕД)
%
не більше 5
2
1,5
9.
Відсоток з’єднань, що відповідають нормам за якістю передачі мовної інформації, для методів оцінки за автоматичним методом вимірювання якості передачі мови
%
не менше 85
99
99
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.