Слухай онлайн
Економіка

Понад 3,6 тис. "зелених" на просування в Facebook планує витратити "Зелений Львів"

«Зелений Львів» планує витратити на просування в Facebook майже 100 тисяч гривень
Фото - Олена Ляхович
Фото - Олена Ляхович
1/1

Як повідомили журналісти видання НАШІ ГРОШІ. ЛЬВІВ, Львівське комунальне підприємство «Зелений Львів» 17 квітня замовило маркетингові послуги в підприємця Івана Фільченка на суму 98 тис. грн (якщо рахувати за курсом 27 грн / дол., то виходить майже 3630 тис. дол. ). За ці кошти підприємець вестиме дві сторінки підприємства у соціальній мережі Facebook − «Львів. Містобудування» та «ЛКП «Зелений Львів».

Згідно з технічним завданням, до кінця цього року Іван Фільченко буде публікувати як мінімум 15 дописів щомісяця, проводитиме конкурси, відповідатиме на коментарі, налаштовуватиме рекламу. Загальне охоплення аудиторії за місяць повинне бути не менше 10 тисяч користувачів.

Також Фільченко щомісяця готуватиме аналітичні довідки про висвітлення діяльності «Зеленого Львова» в медіа та соціальних мережах, писатиме анонси, прес-релізи та пост-релізи заходів, редагуватиме тексти. Крім того, в його обов’язки входить давати рекомендації замовникові щодо висвітлення діяльності. За свою роботу кожного місяця отримуватиме Фільченко орієнтовно 10,9 тис. грн.

Директор ЛКП «Зелений Львів» Володимир Данилюк зазначив, що ці послуги замовили не за бюджетні, а за власні кошти підприємства. За його словами, КП «Зелений Львів» створено для отримання прибутку, тому підприємству потрібна реклама. Також комунальники планують налагодити якісну комунікацію з мешканцями та громадськими активістами.

Це перша спроба піару цього комунального підприємства. До підписання цього договору в штаті КП «Зелений Львів» жоден маркетолог не працював, такої посади не передбачають.

Прямий договір з підприємцем підписали 17 квітня, оскільки вже з 19 квітня комунальникам довелося б проводити відкриті торги. Згідно зі змінами до ЗУ «Про публічні закупівлі», тепер конкурсні закупівлі передбачені на суми від 50 тис. грн.

Іван Фільченко вже не вперше співпрацює зі структурами Львівської міської ради. Раніше він співпрацював з адміністрацією міського голови ЛМР, для якої також займався розміщенням промоційних матеріалів про Львів у засобах масової інформації, бортових журналах, періодичних виданнях, кінотеатрах, інтернет-ресурсах, путівниках тощо. І також проводив промо-кампанії та розміщував рекламу в Facebook. На даний час Фільченко отримав від мерії замовлень на 296 тис. грн.

Крім того, раніше Іван Фільченко співпрацював з об’єднанням «Самопоміч» у якості організатора публічних заходів. За даними партійних звітів у 2017 році він отримав від партії 67,2 тис. грн.

Комунальне підприємство «Зелений Львів» створене для догляду за озелененням та благоустроєм. Підприємство здійснює догляд за зеленими насадженнями загального користування на площі 1 тис. 765 га. Воно також є замовником будівництва меморіалу Небесної сотні на вул. Максима Кривоноса, ремонтів майданчиків, будівництва доріжок і громадських просторів у парках Львова.

Підприємство підпорядковане департаменту містобудування Львівської міської ради. Цьогоріч міська рада внесе до статутного капіталу КП «Зелений Львів» 26,7 млн грн.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ

");