Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Економіка

При видачі дозволу на перевезення перевагу надаватимуть перевізникам, що мають вітчизняні автобуси, – Тарас Федак

У галузі пасажирських перевезень вирішуватимуться три основних питання в 2007 році: удосконалення маршрутної мережі, поетапне відмовлення перевізників від застарілого і переробленого з вантажного на пасажирський автотранспорту та питання автостанцій. Про це заступник голови ЛОДА Тарас Федак повідомив «Гал-info» після засідання тендерного комітету.
 «Зараз створюється концепція автоперевезень на 2007 рік, і в ній прописані три основних моменти. Ми розробляємо удосконалену транспортну мережу області – проект розроблено вже на 70 відсотків і потім буде затверджено на сесії облради. Крім того, ми здійснюватимо перехід до системи автостанцій і ліквідації стихійних зупинок маршрутних таксі. Вчора відбулася наша зустріч з мером міста Андрієм Садовим і було погоджено 9 основних напрямків, по яких здійснюватимуться перевезення, і ще необхідно попрацювати над узгодженням кінцевих зупинок маршруток. Ще серед проблем, що нам необхідно вирішити в цьому році, – здійснити максимальний перехід від застарілого і переробленого з вантажного на пасажирський автотранспорту, при чому перевагу надаватимуть вітчизняним автобусам на кшталт «Еталон», «Богдан», «ЛАЗ», ПАЗ. Причина – тому що новий пасажирський транспорт безпечніший від перероблених, застарілих вантажних „Мерседесів”, часто має більшу пасажиромісткість. На це є відповідне розпорядження голови ЛОДА, крім того, у вимогах конкурсу на здійснення перевезень на маршрути перевага надаватиметься перевізникам, що мають автобуси вітчизняного виробництва», – сказав Федак.
За словами Федака, більше половини маршрутів міста та області зараз обслуговують пристосовані під пасажирські перевезення вантажні іномарки.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ