Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Прибрати у домі, пограти у приставку чи придбати велосипед — що обирали українці у березні?

Під кінець першого весняного місяця значно зросла кількість зацікавлених побутовою хімією — свідчить аналітика OLX. Також користувачі почали проявляти активніший інтерес до фітнесу, ігрових приставок та стали частіше шукати собі двоколісний транспорт. Саме у цих категоріях оголошень на платформі побільшало пошукачів.
Інфографіка OLX.

Індивідуальні засоби пересування — такі, як велосипеди та мотоцикли, стали фаворитами українців — і це помітно по статистиці відгуків на платформі OLX за березень 2020. Нових оголошень про продаж велотранспорту протягом останнього тижня березня стало на 23% більше у порівнянні з першим тижнем. А кількість зацікавлених у їх покупці зросла на 70%. Нових оголошень про продаж мотоциклів під кінець місяця стало на 9,5% більше у порівнянні з його початком, а кількість унікальних відгукувачів зросла на третину.

Початок весни мотивував покупців ще й формувати корисні звички і частіше шукати товари для фітнесу. Якщо кількість нових оголошень з продажу таких товарів зросла не дуже значно — лише на 3%, то покупці навпаки налаштовані рішуче. У першому тижні березня на товари в цій категорії відгукувалися в середньому 3 000 користувачів на день, але вже під час четвертого ця кількість виросла приблизно до 6 300, не дивлячись на те, що оголошень стало дещо менше — на 4%.

Активне проведення часу, звісно, у фаворитах, але окрім того українці задумалися і про весняне генеральне прибирання оселі та стали частіше цікавитись побутовою хімією. Кількість унікальних відгукувачів на такі оголошення зросла більш ніж у 4,5 рази у порівнянні з першим тижнем місяця. Окрім того, виросла пропозиція — шансів знайти потрібний товар на майданчику стало більше, адже кількість оголошень у порівнянні з першим тижнем весни зросла на 13%. Не можна не відзначити і рекордне зростання кількості нових оголошень — якщо на початку березня на платформі з’являлося в середньому 340 оголошень на день, то вже під кінець місяця цей показник досяг 1 150.

Пасивний відпочинок також у фаворитах серед користувачів платформи. Як помітно із аналітики OLX, українці почали проявляти більше інтересу до ігрових приставок та настільних ігор. Бажаючих придбати перші стало вполовину більше, а кількість нових пропозицій від продавців збільшилась на 22%. Провести час із “Монополією”, “Дженгою”, чи “Уно”? Теж не питання, адже нових пропозицій у порівнянні з першим тижнем березня на платформі стало на 32% більше. А кількість унікальних відгукувачів на оголошення з продажу настільних ігор збільшилась на 79%.

Окрім проведення часу із іграми, користувачі платформи OLX стали проявляти більше інтересу до електроніки. Так, помітне зростання кількості зацікавлених у покупці комп’ютерів, комплектуючих та телевізорів — протягом останнього тижня березня у порівнянні з першим вона зросла на 14%. Ноутбуками стали цікавитися теж дещо частіше — на 11%.

У топ популярних серед користувачів категорій також увійшли продукти харчування. Аналітика показала — у цій категорії стало майже вдвічі більше відгукувачів у порівнянні із стартом березня. А кількість нових пропозицій у цій категорії зросла на 71%.

Більше уваги користувачі платформи також хочуть віддавати здоров’ю та красі — у цій категорії можна відзначити збільшення кількості зацікавлених — більш ніж удвічі. Зростає і кількість нових оголошень — якщо на початку місяця в цьому розділі нових оголошень за день ставало на 2 340 більше, то в кінці ця цифра досягла 4 580.

Початок теплої пори також спонукав українців задуматися про ремонт оселі та старт робіт у саду. Наприклад, під кінець березня у категорії “Дім та сад” кількість унікальних відгукувачів зросла на чверть, у той час як кількість нових оголошень майже не змінилася. У категорії “Будівництво і ремонт” оголошення стали отримувати відгуки на 22% частіше.

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ