На українських виборців найбільше впливає реклама Партії Регіонів, заявив голова ради директорів Інституту політичних та соціологічних досліджень імені Тараса Шевченка Володимир Бондаренко під час засідання Львівського прес-клубу реформ.
За його словами, Партія Регіонів намагається маніпулювати виборцями, говорячи у своїй політичній рекламі прогнози про підвищення цін та погіршення життя людей, які є абсолютно не обґрунтованими. Як зазначив Володимир Бондаренко, в такий спосіб партія намагається скомпрометувати абсолютну правомірну в політичному плані рекламу блоку „Наша Україна”. Найвдалішою ж, на погляд соціолога, є реклама Партії Зелених, оскільки вона є короткою і „в ній бере участь Вєрка Сердючка, яка є улюбленою співачкою багатьох українців”. Володимир Бондаренко також розповів, що про брудні технології, які використовуються на виборах міського голови Львова, набули широкого розголосу не лише в місті, а й в Києві.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ