Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Політика

Реклама Партії Регіонів маніпулює виборцями

На українських виборців найбільше впливає реклама Партії Регіонів, заявив голова ради директорів Інституту політичних та соціологічних досліджень імені Тараса Шевченка Володимир Бондаренко під час засідання Львівського прес-клубу реформ.
За його словами, Партія Регіонів намагається маніпулювати виборцями, говорячи у своїй політичній рекламі прогнози про підвищення цін та погіршення життя людей, які є абсолютно не обґрунтованими. Як зазначив Володимир Бондаренко, в такий спосіб партія намагається скомпрометувати абсолютну правомірну в політичному плані рекламу блоку „Наша Україна”. Найвдалішою ж, на погляд соціолога, є реклама Партії Зелених, оскільки вона є короткою і „в ній бере участь Вєрка Сердючка, яка є улюбленою співачкою багатьох українців”.
Володимир Бондаренко також розповів, що про брудні технології, які використовуються на виборах міського голови Львова, набули широкого розголосу не лише в місті, а й в Києві.
Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ