Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Агенція інформації та аналітики "Гал-інфо"
Слухай онлайн
Cуспільство

Ремонт вул. Замарстинівської завершився: сьогодні вулицю відкрили для проїзду

Ремонт вул. Замарстинівської завершився. На ділянці від вул. Липинського до вул. Гайдамацької, і від вул. Липинського до вул. Торф’яної повністю виконані роботи по заміні інженерних мереж, зокрема основного колектора, прокладено трамвайну колію, контактну мережу та повністю замощено проїзну частину вулиці і облаштовано тротуари. Про це сьогодні, 16 січня, Гал-інфо повідомили у прес-службі Львівської міської ради.

Ціна договору реконструкції вул. Замарстинівської, який ЛКП «Львівавтодор» уклав з переможцем тендеру ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», — 84,4 млн грн. Сьогодні, 16 січня, вулицю відкрито для проїзду транспорту. По вул. Замарстинівській курсує трамвай № 9.

«Ми довго чекали на відкриття цієї вулиці. Це був найскладніший об’єкт, який ми ремонтували. Найперше, на вул. Замарстинівська, на відрізку від вул. Липинського до вул. Хімічної були плавуни. Потім були зафіксовані тріщини у будинку на вул. Хімічна, 2. Станом на сьогодні будинок на вул. Хімічна, 2 стабілізовано, проведено першочергові протиаварійні роботи, розроблений проект проведення капітального ремонту будинку, люди відселені. Зараз прораховуємо економічну складову щодо можливості надання житла цим мешканцям, оскільки вони ініціювали питання щодо переселення їх в інше житло. Тому ми це питання пропрацьовуємо.

Також були складності з прокладанням колекторів. Це великі колектори діаметром від 1600 мм. Працівники компанії «Онур» працювали, стоячи по пояс у воді. А це був осінній період часу, тому умови праці були складні. Дякую працівникам «Онур» за роботу.

Підрядник ТзОВ «Онур» виконав роботи по заміні інженерних мереж. Йдеться про основний колектор, водопровід та ін. Проведено підключення до мереж усіх будинків. Також прокладено трамвайну колію, контактну мережу, замінено усі опори контактної мережі, облаштовано освітлення та повністю замощено проїзну частину вулиці, облаштовано тротуари.

Роботи тривали 22 місяці, як було передбачено проектом. Гарантійний термін дороги 10 років. Тому якщо виникатимуть якісь дефекти під час експлуатації, підрядна організація їх виправить.

Залишається ще встановити сучасні павільйони на зупинках. 5 таких павільйонів через місяць-півтора встановить компанія «Бігборд». Залишається також ще висадити дерева і встановити стовпці для обмеження заїзду на тротуари. Адже коли ми зробили дорогу і не було стовпців, то мешканці заїздили машинами на тротуари. Тому важливо берегти те, що зроблено від пошкоджень.

Сьогодні зранку ми відкрили вул. Замарстинівську для проїзду і відновили рух трамвай № 9. Як результат, сьогодні на лінії працює 85 трамваїв — це більше ніж було в грудні 2019 р. Отож, мешканці задоволені. Вчора ввечері ми анонсували, що буде працювати евакуатор, щоб забрати авто, які запаркували трамвайну колію. Однак поки приїхав евакуатор, власники машин самі їх позабирали з колії.

Однак на майбутнє, звертаюся до мешканців, щоб паркували свої автомобілі у встановлених місцях, щоб не виникало затримок у русі трамваю.

Є плани продовжити трамвайну колію від вул. Торф’яної до вул. Мазепи. Цього року буде виготовлено проект", — розповіла Ірина Маруняк, заступниця міського голови Львова з питань житлово-комунального господарства.

За інформацією ЛКП «Львівавтодор» на вул. Замарстинівська виконані роботи:

  • Прокладено каналізаційні колектори:
  • діаметром 1600 мм — 500 м — 100%;
  • діаметром 1200 мм — 108 м — 100%;
  • діаметром 800 мм — 147 м — 100%.

Прокладено водопровід:

  • діаметром 225 — 174 м — 100%;
  • діаметром 160 — 669 м — 100%.

Прокладено трамвайну колію, довжиною 1883 м -100%.

Укладено плити під трамвайну колію типу «ПКП» — 4142 м2 -100%.

Замощено тротуари+парковка — 4350 м2 — 100%.

Влаштовано бордюри — 2100 м — 100%.

Влаштовано поребрики — 600 м — 100%.

Влаштовано 51 опору контактної мережі трамваю — 100%.

Виконано роботи по влаштуванню нового асфальтобетонного покриття на перехресті Замарстинівська — Липинського.

«На частині ремонтованої ділянки вул. Замарстинівська застосовано колотий камінь, тому що не вистачило типової бруківки, якою було застелено дорогу перед ремонтом. Бруківка була влаштована лише на 1/3 вулиці — це вузька смужка вздовж бордюра. Тому ми з самого початку бачили, що бруківки з демонтажу вул. Замарстинівської не вистачить, і її треба буде замінити чимось іншим. Все, що вдалося знайти по резервах, було використано, а де не вистачило, вирішили, що там вистелимо природний колотий камінь. У нас є багато вулиць, які замощено цим каменем. Він не є гіршим в експлуатації, а в певних моментах навіть кращим», — відзначив Віктор Онищук, інженер з інженерних мереж ТзОВ «Онур».

Отож, сьогодні з 06.00 год ранку вул. Замарстинівську відкрили для проїзду транспорту. Зокрема регулярне курсування по вул. Замарстинівська розпочав здійснювати трамвай № 9, який з'єднає вул. Торф’яну з Головним залізничним вокзалом.

Трамвай № 9 курсуватиме по вул. Торф’яна, вул. Франка, вул. Вітовського, вул. Бандери.

На маршруті збільшилась кількість вагонів до 10, щоб забезпечити інтервал руху 7−8 хвилин в години пік.

Поки що буде такий час роботи маршруту:

  • 06.29 год — перший рейс з вул. Торф’яна.
  • 22.14 год — останній рейс з вул. Торф’яна.
  • 06.22 год — перший рейс з Головного вокзалу.
  • 21.31 год — останній рейс з Головного вокзалу.

«У 2018 році була презентована нова концепція трамвайної і тролейбусної мережі м. Львова. Зміни в першу чергу стосувалися трамвайної мережі. Адже європейська практика показує, що має бути один маршрут з певного мікрорайону, який дозволить пасажирам доїхати до місця, де можна пересісти на інші маршрути. Так трамвай № 9, який курсує з вул. Торф’яна на Головний вокзал пересікається з іншими маршрутами. Тому він має забезпечити потребу в перевезеннях даного мікрорайону. Місячний абонемент на проїзд маємо 160 грн і, якщо мати місячну картку, вигідно їхати і пересідати.

На вул. Замарстинівська облаштували острівець, адже коли дорога пряма, то водії приватних авто можуть пришвидшувати рух, і набирати небезпечну швидкість. Тому острівець встановлений для сповільнення руху. А також нагадаю, що виїздити на зустрічну смугу заборонено правилами дорожнього руху. Тому всі, хто обганятиме, — порушують правила руху.

Щодо трамвайного маршруту № 4, то він зараз сполучає Сихів і вокзал. І там є багато пасажирів. А трамвайний маршрут № 5 плануємо відновити і з’єднати ним вул. Коновальця і вул. Миколайчука", — повідомив Андрій Білий, заступник директора департаменту житлового господарства та інфраструктури ЛМР.

Нагадаємо, 16 лютого 2018 року ЛКП «Львівавтодор» отримало дозвіл від Державної архітектурно-будівельної інспекції на проведення будівельних робіт на об’єкті «Реконструкція вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної)». Виконує роботи ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл». Ціна договору реконструкції вул. Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торф’яної), який ЛКП «Львівавтодор» уклав з переможцем тендеру ТзОВ «Онур Конструкціон Інтернешнл», — 84 476 020 грн.

Ремонтні роботи розпочалися з 5 березня 2018 року. Саме тоді було зроблено підготовчі і демонтажні роботи. Проведено демонтаж трамвайних рейок, роботи зі зняття верхньої частини дороги — асфальту і бруківки. Демонтовано контактну мережу і зовнішнє освітлення. Однак роботи були призупиненні через виявлення нестійких ґрунтів — плавунів. Після проведення додаткових геологічних досліджень і внесення змін до проекту реконструкції вул. Замарстинівської, 8 червня 2018 року ремонтні роботи відновлено.

Проект «Реконструкція вулиці Замарстинівської (від вул. Гайдамацької до вул. Торфꞌяної) у м. Львові» виготовлений у 2015 році інститутом ДПІ «Містопроект» ЛМР на замовлення департаменту житлового господарства та інфраструктури і у 2017 році переданий для його реалізації замовнику — ЛКП «Львівавтодор». У травні 2017 року укладено угоду з ДП «Спеціалізована державна експертна організація — Центральна служба Української державної будівельної експертизи» на проведення експертизи проекту по об'єкту. За дорученням Центральної служби експертизи, експертизу проекту виконала філія ДП «УКРДЕРЖБУДЕКСПЕРТИЗА» у Львівській області. Дата оголошення тендеру — 28 вересня 2017 року.

Нагадаємо, що 16 січня на сайті Глави держави опублікували закон "Про звільнення в запас військовослужбовців строкової служби, строки проведення чергових призовів та чергові призови громадян України на строкову військову службу у 2020 році".

Якщо ви знайшли помилку, видiлiть її мишкою та натисніть Ctrl+Enter.
НА ГОЛОВНУ